Gå til innhold

Blader til bordkort?


aud s

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bruke hvit,grønn og sølv eller gull som farger på bordene.

Synes det er veldig enkelt og fint å da bruke blader som bordkort og skrive navnet med gull eller sølvpenn.Har dere noen ideer om hva slags blader jeg skal bruke? Synes kristornblader er veldig fine men det passer kanskje ikke i et bryllup.

Vi skal gifte oss 31 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tenkt på det samme, og da har vi tenkt å bruke eføyblader... Har ikke helt bestemt oss, men...

Kristtorn er jo nydelig, men jeg kan tenke meg at de kan være litt vanskelige å skrive på? Og så stikker de jo litt, da... Men det er jo bare til å rpøve, det! :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på at kristorn har vel en betydning som ikke passer i bryllup,men jeg er ikke sikker på det. Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer igjen, jeg! :D

Jeg vet ikke om det har noen sånn direkte betydning, men jeg regner med at Kristtorn har fått navnet sitt fordi man har tenkt seg at det var denne tresorten Jesu tornekrone var laget av...? Men det trenger vel ikke å passe dårlig i bryllup for det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har beskrevet våre bordkort før..men drister meg til å gjenta meg selv litt!

Vi skal ha egendesignede bordkort/serviettringer og på de bruker jeg løv som er kjøpt i bokhandelen. Det er ekte løv som er tørket slik at bare "Skjelettet" er igjen...de er kjempefine og fås i mange fine farver!

Skal bruke perlemortusj til å skrive navnet til gjesten på...det blir nok flott tror jeg!! :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eller kjøp "fake" eføy i hobbybutikk davel (får kjøpt en liten "busk") - da kan du lage de på forhånd - dersom du skal bruke "friske" blader må du skrive bordkortene kvelden før dagen slik at de ikke blir stygge.

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...