Gå til innhold

Strømpebukse


Mills

Anbefalte innlegg

Helt ærlig jenter MÅ jeg ha hvit strømpebukse,

har liksom alltid sett for meg at jeg skal ha en naturfarget men nå er jeg litt i tvil

Mills

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg syns du skal ha en i samme farge som undertøyet ditt jeg! iallefall blondene på strømpene hvis du skal ha det. Men har du en naturfarget strømpebukse vil jeg tro at det ser mer naturlig ut... Likevel er det vel ikke mange som skal se strømpebuksa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da absolutt ikke ha hvit strømpebukse. Solbrun kan også være pent. Ihverfall om skoene er litt åpne.

Men OM du har hvit/offwhite, så pass på at det er en 10 eller 15 deniers tykkelse. Det er penest til bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbrun er for mørk for de fleste, hvis man ikke har fått godt med farge (sol/solarium) på forhånd. Jeg tror jeg ville gått for en lysere "hudfarge", som pudder, champagne eller hva de nå kalles icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hvis jeg har champagnefargede sko?

Jeg føler at å ha hvite strømper til det kan bli for hardt.

Hadde selv tenkt på noe som ble pent - som champagnefargede eller noe lignende.

Jeg vet ennå ikke hvilken farge undertøyet skal ha, men hvor mye synes det i forhold til hvor mye strømpene synes sammens med skoene?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Hei jeg hadde tenkt å legge ut spm om nesten det samme i dag:) Jeg tenkte å bruke hvite strømper fordi undertøyet er helt hvitt, men kjolen er elfenben....hvordan går det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hmmm hva med å skifte før bryllupsnatta da? Da kan dere jo strømper som matcher skoene om dagen og undertøyet om natten/kvelden

Eller så finnes det vel champagnefargede strømper med hvit blondekant? (vet ikke hvor fint det er da for det har jeg ikke sett så mye av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vet ikke helt selv løsningen på dette, men har lest noen gode tips her som jeg kan gjenta:

Strømpebukse frem til natten, så du slipper at stay-ups sklir ned. (Diskret skifting på toalett senere)

Kjøp lim til "mageposer" på apotek, det får stay-ups til å sitte, og setter ikke flekker.

Var vel ikke helt svar på fargespørsmål, men....icon_smile.gif Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...