Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hei Jeg har bursdag i november, og i denne anledning har jeg lyst til å prøve å lure samboeren min med på tur.. Og lurer da på om hvordan fjellet er i november? Er det vanligvis mye snø der oppe da? Har lyst til å ha en "frilufts"ferie med sambo og hunden vår, og bare nyte ferien.. Men han er veldig lite glad i friluft, så er ikke sikker på om det er så aktuelt med masse snø.. Men der igjen har foreldrene mine ei hytte på finnskogen.. Kanskje det er kosligere? Vet ikke helt hvordan eller hvorfor jeg skriver denne posten.. Håper kanskje på forslag til hvor en kan dra, og hvordan en kan "hinte" til å få en fødselsdagstur Har også tenkt på å kanskje dra med svigerfamilien (og hunden deres) med opp på fjellet, med boblebad, hesteridning og forskjellige aktiviteter.. Men vet liksom ikke om noe lønner seg i novemer måned, eller om en bør vente til det er skikkelig vinter. Vet at fjellet er veldig fint om høsten, men november er vel kanskje litt sent.... Hva tror dere?
MissEli Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Det kommer jo helt an på hvor i landet du har tenkt deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå