Gå til innhold

Brudemakeup


tuva77

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på råd og tips om merker på make up som har god holdbarhet. Mascara vet jeg selv, men vil gjerne ha tips om eye shadov og dekkrem og lebestift.

Er glad for alle svar :wink::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lebestift blir aldri det samme igjen etter at jeg oppdaget Lipfinity fra Max Factor! Holder lenge og er helt genial. Fåes på Lindex, H&M osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Foundation- Christian Dior

Øyeskygge- Chanel

Mascara- Kanebo 38

Lebestift- Lipfinity Max Factor

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal bruke teatersminke som "foundation" og sminke fra Beauty for all seasons - de har noe som heter "color bind" som er fantastisk - da holder øyenskyggen din HELE kvelden tross at du danser, svetter og gråter.

Jeg har en venninne som er makeup artist og som har gitt gode råd og øver meg så ofte jeg har tid nå..........

Beauty for all seasons har også en "Elasti-shield" som du kan legge under foundation som gjør at sminken sitter bedre - husk også vannfast maskara. Leppestiften sitter ekstra godt hvis du bruker "color bind" der også, evnt. pudder.

Øv deg litt noen kvelder, davel - prøv deg frem og la sminken sitte noen timer for å se om den "spises opp" - jeg er i allefall kjempefornøyd med produktene. Max Factor mascara, Almay leppestift, Beauty for All Seasons øyebrynsfarge, kajal og øyeskygge. Pudder hadde jeg fra før, noe jeg har kjøpt på reise i USA.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...