Gå til innhold

Slette tlf.nr. fra SIM kort


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg slettet lagrede telefonnr. fra SIM kortet mitt? (han en sony ericsson t610 og chess abonnement om det har noe å si)

Har masse gamle nr. som jeg ikke bruker lengre inne på SIM-kortet og minnet er helt fullt. Får derfor ikke plass til flere nr. som ligger på tlf. minnet.

Har prøvd å slette nr, men de forsvinner da kun fra telefonminnet, og ikke fra SIM-kortet. Er også en knapp for å slette alle nr - men det er da kun alle på telefonminnet, og berører ikke SIM-kortet.

Det må da være mulig vel? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har sony oxo, jeg går inn i telefonliste- valg- sim numre. der kan du slette

Finner ikke det alternativet jeg... :klø:

Når jeg går inn på tlf.listen får jeg følgende alternativer:

-Ring kontakt

-Tilføy kontakt

-Behandle kontakt

-Bilder

-Personlige ring

-Talekomm.

-Spesialnr.

-Avansert

-Valg

Bare under "Avansert" er Sim i det hele tatt nevnt, men da bare "kopiere fra sim" og "kopiere alle til sim" og "ring fra sim"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg går inn på telefon liste så kommer det opp valg, ny kontakt og alle nummrene jeg har lagra på mobilen. hvis jeg trykker på valg får jeg opp disse:

kortnumre

mitt kort

grupper

sim numre

spesialnumre

avansert

når jeg trykker på sim numre får jeg opp alle numrene. så da kan jeg enten velge ring eller mer. under mer ligger slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg går inn på telefon liste så kommer det opp valg, ny kontakt og alle nummrene jeg har lagra på mobilen. hvis jeg trykker på valg får jeg opp disse:

kortnumre

mitt kort

grupper

sim numre

spesialnumre

avansert

når jeg trykker på sim numre får jeg opp alle numrene. så da kan jeg enten velge ring eller mer. under mer ligger slett

Snodig. Får ikke opp det alternativet jeg.

Eller velg den enkle løsningen, bestill nytt simkort fra operatøren :)

Er det mulig altså?

Det hadde jo vært veldig greit!! *sender mail til Chess og ber om å tilsendt nytt*

Takk for hjelpen dere to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...