Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg er en mann med en litt spesiell fetisj: Jeg simpelthen elsker å slikke fitte, det er den definitive højdaren for meg. Etter hvert har jeg blitt veldig flink til det også, selv om mange jenter har store problemer med å forklare hvordan de vil ha det, det blir ofte prøve og feile -metoden, inntil jeg finner ut av det selv. Noen er selvfølgelig flinke til å guide meg, men dere er jo så forskjellige ! Noen vil ha det hardt, andre må ha det fjærlett. Noen vil ha en finger eller to i musen samtidig, noen vil kanskje ha fjærlett berøring av to'ern (minefelt....). Mens 99% av alle menn elsker å bli sugd, er prosenten for jenter som nyter oralsex kanskje 50%. Har inntrykk av at mange jenter bekymrer seg veldig for hvordan de ser ut, hvordan de smaker (er jeg ren nok osv.) Noen vil slett ikke ha munnsex, i slike tilfeller blir jeg alltid alvorlig deprimert Det ultimate er å slikke en jente, merke hvordan hun begynner å riste, hyle og klynke, for til slutt å oppleve at det går for henne, at orgasmen skyller gjennom kroppen hennes.....fantastisk ! Men hvorfor er det ikke 99% av dere som liker oralsex, slik det er for oss gutta ?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg er en jente som ikke har noen hemninger på dette feltet, mannen min må pent suge meg 3 ganger i uken, det er det beste jeg vet ! Noen ganger ser han ut som han vært i krigen, bustete, rødmusset, våt i fjeset og en tunge som har fått krampe..., men gud bedre så gøtt
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Jeg er en jente som ikke har noen hemninger på dette feltet, mannen min må pent suge meg 3 ganger i uken, det er det beste jeg vet ! Noen ganger ser han ut som han vært i krigen, bustete, rødmusset, våt i fjeset og en tunge som har fått krampe..., men gud bedre så gøtt ← får man krampe i tunga av å være i krigen? :o hihi neida. kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg er en mann med en litt spesiell fetisj: Jeg simpelthen elsker å slikke fitte, det er den definitive højdaren for meg. ← Hvem gjør ikke det????? Å kalle det fetisj er vel å dra det langt, museslikking er vel snarere et must? Og så godt som det der........................*løpe hjem*
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Men hvorfor er det ikke 99% av dere som liker oralsex, slik det er for oss gutta ? ← Kan bare snakke for meg selv, men for meg er ikke slikking noe interessant. Det er rett og slett kjedelig. Grunnen til dette er selvfølgelig fordi jeg ikke har noe utbytte av det. De aller fleste jenter har nok et visst utbytte tror jeg. Nå har jeg vært med et rimelig stort tosiffret anntall menn, så det er definitivt hos meg "feilen" ligger, ikke hos de.
Gjest Rilokiley Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Hvem gjør ikke det????? Å kalle det fetisj er vel å dra det langt, museslikking er vel snarere et must? Og så godt som det der........................*løpe hjem* ← Jeg synes også det var drøyt å kalle det en fetisj. Har aldri vært med en mann som ikke har elsket det.. Skjelden jeg har hatt sex uten at fitta får smakt litt tunge.. Trodde det heller var vanlig enn uvanlig å elske å slikke.
Gjest Søt Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Kjæresten min synes det er et must, å slikke meg ... Kan'ke si a jeg klager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå