Gå til innhold

R.I.P Jan Werner Danielsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg nå! :grine: Jan Werner, vår store sanger har nå forlatt vår verden. Han ble funnet død i leiligheten sin i Oslo i ettermiddag.. Leste om det på vg-siden og ble helt satt ut!

Mine tanker går til hans famile, venner og ellers alle andre som var glad i Jan Werner.. Han var en god person med en flott sangstemme!

R.i.P

Skrevet
:dagens-rose: Utrolig trist og meningsløst. Tankene går til familien og hans nære og kjære.
Skrevet

:dagens-rose::dagens-rose:

huff så leit........... leste det på sol.no igår og måtte bare sette på musikken hans.... elsker sangen all by myself....

mine tanker går til familien,,,,

R.I.P jan werner danielsen

Skrevet

Hvem er hun slyse dama som er med han på bildene i VG.`?

Står ingenting om henne i artikkel.

Skrevet
Hvem er hun slyse dama som er med han på bildene i VG.`?

Står ingenting om henne i artikkel.

Jeg antar du mener lyse. Hun heter Febe Rognstad og er hans manager.

Skrevet

:dagens-rose: Jeg får det ikke ut av hodet,jeg blir så trist og lei meg når jeg tenker på at denne vidunderlige mannen er vekke.

Han er død og borte for alltid.

:dagens-rose: Jeg fatter det ikke.

jeg har aldri møtt ham men han gjorde så stort inntrykk på meg.

dette gjør usedvanelig vondt,det kan da ikke være normalt å reagere sånn.

:dagens-rose: Jeg føler jeg har mistet et kjært familiemedlem, følelsen er så trykkende,den ligger der som en von klomp.

:dagens-rose: Jeg sørger og det vil samtidig ikke gå opp for meg at han virkelig er borte for bestandig.

:dagens-rose: Jeg vil ha ham tilbake,det er her hos oss han skulle vært.

Livet er så urettferdig.

:dagens-rose: Den triste nyheten om at han er borte kom jo på fredag, men idag søndag er den fortsatt like vond.

:dagens-rose: En mann med den stemmen og utstrålningen,han traff noe i meg,dette er tungt.

:dagens-rose: Tenker på hvor vondt vi andre har det,vi som står på utsiden,vi som ikke er i familie eller aldri har sett ham engang,hvor vondt har ikke familien hans det da.

:dagens-rose: Men dette er første gang jeg har følt det så inntenst over et menneske jeg aldri har sett.

Jeg har kun sett ham på tv og hørt på sangene som de fleste andre.

Klarer nesten ikke å forklare dette,for det er så altoppslukende.

Da du ble født gråt Gud fordi han mistet en av sine engler.

Du var så dyrbar for Gud at han måtte kalle deg tilbake.

Vi var så heldige at vi fikk ha deg en stund,men din tid var begrenset.

Godt vi ikke visste.

Hvil ifred kjære Jan Werner Danielsen :grine:

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Annonse
Skrevet

:dagens-rose: Det er så ufattelig. At du er borte. Ingen artist har noengang gjort slikt inntrykk på meg som du gjorde.Fra første gang jeg hørte deg i Talentiaden.

Hvil i fred, kjære Jan Werner.

Gjest Gjest_sirkeline_*
Skrevet
:dagens-rose: Jeg får det ikke ut av hodet,jeg blir så trist og lei meg når jeg tenker på at denne vidunderlige mannen er vekke.

Han er død og borte for alltid.

:dagens-rose: Jeg fatter det ikke.

jeg har aldri møtt ham men han gjorde så stort inntrykk på meg.

dette gjør usedvanelig vondt,det kan da ikke være normalt å reagere sånn.

:dagens-rose: Jeg føler jeg har mistet et kjært familiemedlem, følelsen er så trykkende,den ligger der som en von klomp.

:dagens-rose: Jeg sørger og det vil samtidig ikke gå opp for meg at han virkelig er borte for bestandig.

:dagens-rose: Jeg vil ha ham tilbake,det er her hos oss han skulle vært.

Livet er så urettferdig.

:dagens-rose: Den triste nyheten om at han er borte kom jo på fredag, men idag søndag er den fortsatt like vond.

:dagens-rose: En mann med den stemmen og utstrålningen,han traff noe i meg,dette er tungt.

:dagens-rose: Tenker på hvor vondt vi andre har det,vi som står på utsiden,vi som ikke er i familie eller aldri har sett ham engang,hvor vondt har ikke familien hans det da.

:dagens-rose: Men dette er første gang jeg har følt det så inntenst over et menneske jeg aldri har sett.

Jeg har kun sett ham på tv og hørt på sangene som de fleste andre.

Klarer nesten ikke å forklare dette,for det er så altoppslukende.

Da du ble født gråt Gud fordi han mistet en av sine engler.

Du var så dyrbar for Gud at han måtte kalle deg tilbake.

Vi var så heldige at vi fikk ha deg en stund,men din tid var begrenset.

Godt vi ikke visste.

Hvil ifred kjære Jan Werner Danielsen :grine:

:dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:

Du skriver alt jeg tenker.... Har det på akkurat samme måten og føler at jeg har mistet en nær venn... Merkelig og skremmende å føle så sterkt.... Gråter og gråter med jevne mellomrom.... :grine:

Skrevet

:tristbla: Utrolig trist!

Håper han har det mye bedre der han er nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...