Gå til innhold

Jan Werner er død


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Uranienborg kirke er ikke så stor......,. Jeg synes det er direkte respektløst å møte opp i en begravelse som kun "fan"

Jeg trodde det var det familien ville?

Dessuten synes jeg derimot det er et tegn på respekt at man vil følge forbildet sitt til graven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øhh- jo, det er vist noen som skal det  :overrasket:

Hvis det er avklart med familien er det helt i orden, jeg skjønner det at noen _vil_ følge en de har beundret til grava, men jeg håper folk holder seg for gode til å gjøre det om det ikke er ønsket av de nærmeste. I denne saken vet jeg ikke hva som er ønsket, snakker bare på generelt grunnlag, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uranienborg kirke er ikke så stor......,. Jeg synes det er direkte respektløst å møte opp i en begravelse som kun "fan"

Enig! Hvordan kan noen gjøre noe så fullstendig respektløst og taktløst? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det respektløst og taktløst dersom familien ønsker det?

I etterkant av all støtten vi har fått, ser vi at mange ikke ville ha fått plass til å delta. Vi kommer derfor til å leie en av de større kirkene i Oslo slik at vi kan ha en åpen minnehøytidelighet der, forteller storebroren.

Etter seremonien i Oslo vil det kjøres en kortesje til Nord-Odal, hvor bisettelsen avsluttes. -Også den er åpen for alle som ønsker det, til tross for at plassen ikke er så stor. Men alle er vel komne, påpeker Henning Danielsen

Sitat fra Ukens Her og Nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vanlig at alle som føler for det, er velkommen, og kommer i en begravelse.

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
Uranienborg kirke er ikke så stor......,. Jeg synes det er direkte respektløst å møte opp i en begravelse som kun "fan"

Nei det synes ikke jeg, ikke når familien synes det er greit. Det var veldig trist det med han, er det noen som vet hva han døde av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkebolle
Nei det synes ikke jeg, ikke når familien synes det er greit. Det var veldig trist det med han, er det noen som vet hva han døde av?

Den første obduksjonsrapporten ga ingen klare svar, men den endelige kommer til å bli offentliggjort når den kommer. Inntil den tid håper jeg vi kan slippe spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Den første obduksjonsrapporten ga ingen klare svar, men den endelige kommer til å bli offentliggjort når den kommer. Inntil den tid håper jeg vi kan slippe spekulasjoner.

Det er kanskje litt vanskelig, men er enig med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...