tuji Skrevet 11. oktober 2006 #41 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har faktisk ombestemt meg etter å ha hørt nøye etter forrige gang. Sangerne er bra, de, det er bare dårlige arrangementer og dårlig valg av sanger. "Maneater" var for eksempel ikke noen hit som tango.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #42 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg mener orkesteret er suprebra og sangerne også. Men lydkvaliteten på direktesending i studio er ikke bra...og det er heller ikke lyden på min TV! Til musikken, uten den, ingen program.
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 11. oktober 2006 #43 Skrevet 11. oktober 2006 Å fy faen, det er så grusomt å høre på! "Hero" som de "synger" nå er noe av det sureste katzenjammeret jeg har hørt på lenge... Synd, for programkonseptet er egentlig ganske kult... ← HVA?????? Jeg hørte på HERO og syntes den var helt nydelig, nesten bedre enn originalen!! Har til og med spilt inn lyden fra opptaket på tv til min mp3-spiller =) Men smaken er jo som baken,,,
Gjest JAA! Skrevet 11. oktober 2006 #44 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg syntes de var hakket dårligere i fjor. Den mannlige sangeren denne sesongen virker ganske bra i år, men som dere skriver: Synes ikke dama imponerer.... Kanskje det er noe med produksjonen? At det høres bedre ut i studio enn på tv??? Vet dere hvem som synger? Det er da ikke de samme som i fjor? ← En riktig lekkerbisk er han og!
Gjest Jomfruland Skrevet 11. oktober 2006 #45 Skrevet 11. oktober 2006 Helt enig med dere andre om at vokalistene synger utrolig dårlig i år.....skulle tro at det var enkelt å få tak i folk som virkelig kan synge til ett sånt program. ← Lykke til å finne noe bedre! Jeg synest de to som er med gjør en fabelaktig jobb med tanke på hvordan programmet er lagt opp. hvorfor kan de ikke spille standard dansemusikk med Sinatra og Liza som det går og synge/spille, og som det går å danse til. Maneater er ikke tango, hit me baby er ikke rumba. Herregud, skjerp dere tv2, la selskapsdans være selskapsdans, og la DANSEFEBER på Tvnorge få eneretten på å være moderne. Så blir vi alle glade og kan med et smil følge med på BEGGE programmene!! Stor thumbs up til vokalistene som jeg gjerne vil SE MER TIL!
loffen Skrevet 11. oktober 2006 #46 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har ikke peiling på om det er bandet eller sangererne, men det høres helt for jævlig ut! Orker ikke se på det jeg..
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #47 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har ikke peiling på om det er bandet eller sangererne, men det høres helt for jævlig ut! Orker ikke se på det jeg.. ← Hvem er du til å vurdere det? Bandet og sangerne er svært flinke de! Det er TV " som har gjort en dårlig jobb her, og eventuelt TV-apparatet i din husstand...
Gjest gjest som har gehør Skrevet 12. oktober 2006 #48 Skrevet 12. oktober 2006 HVA?????? Jeg hørte på HERO og syntes den var helt nydelig, nesten bedre enn originalen!! Har til og med spilt inn lyden fra opptaket på tv til min mp3-spiller =) Men smaken er jo som baken,,, ← Isåfall er du tonedøv. Beklager å måtte si det.
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #49 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg syns også musikken er helt jævlig. Og de synger surt. Enten fordi de har sanger som ikke passer, eller fordi de ikke klarer å lære seg de nye, dårlige, versjonene av sangene. Jeg tenkte i fjor at musikken var dårlig, og at de kanskje hadde skjerpa seg i år. Men det høres ikke sånn ut. Bandet kan være så bra som bare det, men sangene er uansett stygge. Urk. Det finnes gode sangere i Norge som ikke nødvendigvis er kjent fra før av også...
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #50 Skrevet 13. oktober 2006 Det finnes gode sangere i Norge som ikke nødvendigvis er kjent fra før av også... ← Ja, det gjør det helt sikkert. Men hvis disse ikke melder seg på til audition, hvordan skal da TV vite om dem?
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #51 Skrevet 13. oktober 2006 Dama synger pinlig dårlig, og er heller ingen kløpper i engelsk!
aline Skrevet 13. oktober 2006 #52 Skrevet 13. oktober 2006 helt vanvittig, fantastisk dårlig valg av låt!!! en paso doble er en spansk tyrefekterdans der det krevs mye rytmer og action.... også spiller de en latterlig money money money variant? nei, skamme seg skulle de som har bestemt musikken, det virker ihvertfall åpenbart at de som velger musikk ikke har den ringeste anelse om DANS!! *mektig irritert aline* (paso doble er jo en av de råeste dansestilene du finner, ikke pøble den til med latterlig musikk)
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 13. oktober 2006 #53 Skrevet 13. oktober 2006 Skjerp dere! Jeg hører på musikken nå i kveld, programmet sendes direkte nå. Jeg tror det som kan ha vært et minus tidligere (opg kanskje framover?) er arrangementene og valg av låter. Valg av låter bestemmes av TV2/programmet. Jeg tror de har bedret på lyden, hvertfall hørtes lydkvaliteten/lydanlegget til TV2 mye bedre ut i kveld, synes jeg. Skryt til kjempebra band og sangere!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #54 Skrevet 13. oktober 2006 Sangerne er helt forferdelige. Mannen nekter å se på mer for de ødelegger alle sangene med de sure stemmene.
Gjest Louisa Skrevet 13. oktober 2006 #55 Skrevet 13. oktober 2006 Sangerne er helt forferdelige. Mannen nekter å se på mer for de ødelegger alle sangene med de sure stemmene. ← Deg om det. Du har tydeligvis ikke så god greie på musikk. I dag gir sangeren veldig inntrykk av å være godt samkjørt med storbandet/musikerne, og både bandet og sangeren viser at det har gått opp for dem at det er de som faktisk styrer showet. Uten god musikk blir det ikke noe program. I kveld var det gøy å høre på, og det virker som om tempoet er skrudd opp litt, og at det er mer fart over arrangementene. Well done! Stå på! Jeg hadde ikke giddet å se på programmet, hvis det ikke hadde vært for at det var flinke musikere med.
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #56 Skrevet 13. oktober 2006 Uansett om de kan synge, om det er låtvalgene, dårlig lydkvalitet på tven; det høres jævlig ut!
aline Skrevet 13. oktober 2006 #57 Skrevet 13. oktober 2006 greit nok at de synger og eller spiller bra, men så godt som ikke en av sangene passet til typen dans som ble utført på gulvet.. for en som har dans som aktiv hobby og har en instruktør som både er fantastisk dyktig i og elsker paso doble, så har det vært vondt å høre typen låtvalg som har blitt gjort ikveld, ikke EN virkelig paso doble-låt jo... og det er så mye artigere å se på dans når danserne faktisk kan BRUKE musikken.
Catzy Skrevet 13. oktober 2006 #58 Skrevet 13. oktober 2006 Kveldens kvinnelige sanger var ganske bra. Men i dag er hun blond, mener hun har vært brunhåret før. Mulig det var ny dame i dag? Men lyden hørte definitivt bedre ut i dag. Mulig produsentene leser KG. Eller en eller annen har sett programmet på sin tv, og innsett at det fantes forbedringspotensiale? Men sangvalgene er fremdeles litt alternative. Veldig enig i at "Money, Money, Money" ikke var helt heldig til en paso doble.
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #59 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Det var et mildt sagt elendig låtvalg, ja. Den gav dem ikke så mye å spille på at det gjorde noe. Edit: Men var det samme dama som sang nå? Hørte ikke noe som skar i øret i kveld, tror jeg. Endret 13. oktober 2006 av Sweet Jane
Tiit Skrevet 13. oktober 2006 #60 Skrevet 13. oktober 2006 Herligheten... er det mulig at det er Ola Nordmann som snakker her? Som eeeeelsker svensktopp og Ole Ivars og såntnoe.... Det var utrolig mye negativt om musikken, sangerne og matchingen til dansene. Jeg regner meg for ganske oppegående i forhold til musikk, og syns det meste av sang og musikk i dag var veldig bra. Noen svakheter her og der, men ikke mer enn at vi kan leve med det, vel? Det er jo tross alt dansningen som står i fokus, og ikke den musikalske prestasjonen. Selv om jeg er enig i at musikken er en veldig viktig del av opplevelsen. Nå har jeg ikke hørt og sett programmet de foregående kveldene, men jeg må si at det jeg hørte i kveld var jevnt over bra!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå