Gå til innhold

røff sex

Fremhevede innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet

TS definerte røff sex blant annet som å gi henne saftige ørefiker, slå henne, slenge på henne etc. Hvis ikke det er å behandle henne dårlig så har du en ganske forskrudd forståelse av dette uttrykket.

Nivå tre blir for røft for min smak, men at han slår meg på rompa, slenger meg inn i veggen, er litt hardhendt er bare ekstra pirrende. Det har ingenting med at han behandler meg dårlig å gjøre; han merker at jeg liker det, og derfor gjør han det. Hvordan er dette å behandle noen dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nivå tre blir for røft for min smak, men at han slår meg på rompa, slenger meg inn i veggen, er litt hardhendt er bare ekstra pirrende. Det har ingenting med at han behandler meg dårlig å gjøre; han merker at jeg liker det, og derfor gjør han det. Hvordan er dette å behandle noen dårlig?

Da er du nok ikke helt god i hodet ditt. Hadda dama mi forsøkt å behandle meg slik hadde jeg vist henne døra. Det er den eneste normale reaksjonen på slik behandling. Hvofor skulle noen tenne på å bli dominert? For det er jo det du gjør, du tenner på at han er sterkere enn deg, overmanner deg, viser at han er sjefen på en måte? Sykt. Jeg kan forstå hva som er tennende med å dominere, og jeg har jo også selv lyst til å dra henne i håret, lappe til henne, tvinge henne ned etc. under akten, men disse tilbøyelighetene er moralsk sett uakseptable og må undertrykkes etter beste evne, selv om hun skulle like det. Sånn er det bare.

Skrevet

Da er du nok ikke helt god i hodet ditt. Hadda dama mi forsøkt å behandle meg slik hadde jeg vist henne døra. Det er den eneste normale reaksjonen på slik behandling. Hvofor skulle noen tenne på å bli dominert? For det er jo det du gjør, du tenner på at han er sterkere enn deg, overmanner deg, viser at han er sjefen på en måte? Sykt. Jeg kan forstå hva som er tennende med å dominere, og jeg har jo også selv lyst til å dra henne i håret, lappe til henne, tvinge henne ned etc. under akten, men disse tilbøyelighetene er moralsk sett uakseptable og må undertrykkes etter beste evne, selv om hun skulle like det. Sånn er det bare.

Takk gud jeg ikke følger din moral da. For jeg elsker det =D

Gjest Airi Chikako
Skrevet

*gjesp*

Gidder ikke dette tullet lenger, stå i alle fall fram med brukernavnet ditt når du skal trolle. Dessuten er det da ikke så voldtsom dominant oppførsel han viser heller, bare litt hardhendt lek. Må si det oppleves litt som å bli kilt av noen som har overtaket; kan ikke stoppe det, og dermed blir det ekstra spennende, og selv om det er ubehagelig så er det godt også, man vil ikke nødvendigvis at det skal stoppe. Vanskelig å forklare..

Skrevet

Poenget er at det ikke er bra å være underdanig, kvinne eller mann. Det er skambelagt og med god grunn.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Poenget er at det ikke er bra å være underdanig, kvinne eller mann. Det er skambelagt og med god grunn.

Og poenget mitt er at du ikke er underdanig bare fordi du liker å bli tatt litt hardt i.

Skrevet

Og poenget mitt er at du ikke er underdanig bare fordi du liker å bli tatt litt hardt i.

Visst er du det! Eller for å presisere: dersom den røffe behandlingen er enveis og du er den som mottar den og liker det, så er er du underdanig. Om begge slår like mye er saken en annen.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Visst er du det! Eller for å presisere: dersom den røffe behandlingen er enveis og du er den som mottar den og liker det, så er er du underdanig. Om begge slår like mye er saken en annen.

...Ingen slår.

Vi har sex. Vi danser ikke engelsk vals.

Skrevet

Kommer ann på sinnsilstand, men kan godt være med på nr. 3 om jeg er sikker.

Våkne med bitemerker på rumpa, blåmerker og røde merker etter håndjern er jo ikke så farlig. Blir jo bra igjen etter noen dager :gjeiper:

Skrevet

Tar alle 3 jeg. :ler:

Bedre kan det ikke sies! :jepp:

Skrevet

Jeg elsker røff sex.

Rive henne i håret, være hardhendt...trø kuken ned i halsen på henne, rævpule. Det er gøy men krever kjemi, lidenskap og omtanke sånn et det blir deilig for begge.

Skrevet

Mellom 2 og 3, liker ikke å bli slått veldig hardt.

Hvor ofte kommer helt an på humøret. :)

Skrevet

ja, sex handler om å undertrykke følelsene sine på best mulig måte..

Skrevet

#3 er spennende.

Men jeg vil helst være den som dominerer. :lur:

Kjempekick å binde og ta en mann. Vite at du har full kontroll og se i øynene hans at han også vet det.

Tease&denial... Se han bryte sammen og trygle om å få komme. Yummi!

Skrevet

Han jeg er med bruker å legge meg på rygg, å presse hele pikken sin i halsen på meg.

Sånn ligger han å jukker, også river han meg i håret. Litt røfft men det litt lidenskaplig i tilegg. Det jeg ikke liker er for tøff analsex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...