Gå til innhold

røff sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
Alle vet at Labomba har kjæreste.

Men det går vel an å tøyse litt for det ;)

Hehhe, er det så åpenbart?? :P

Selvsagt er det lov å tøyse :D Det er jo litt morsomt å se om noen kan ha skjønt meg ;D Er interessant synes jeg:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehhe, er det så åpenbart?? :P

Selvsagt er det lov å tøyse :D Det er jo litt morsomt å se om noen kan ha skjønt meg ;D Er interessant synes jeg:p

Kanskje du kan forklare litt nærmere hva du er ute etter, da ? Stikkordsmessig, men fortsatt med glimt i øyet ;)

Skrevet

Det kommer helt an på hvem som skal gjøre dette mot meg, dagsform osv. Men nr 2 høres bra ut. :)

Liker å bli tatt hardt, gjerne hvis jeg ikke ber om det, at han bestemmer og ikke ofrer meg en tanke, bli tatt med makt. Blåmerker og ømme håndledd hører med. Liker ikke å bli slått, men litt på rumpa kan gå an. Lugging og litt kvelning er også fint. Binding o.l er fantastisk, men da er det veldig viktig at jeg stoler på partneren!

Skrevet
Kanskje du kan forklare litt nærmere hva du er ute etter, da ? Stikkordsmessig, men fortsatt med glimt i øyet ;)

Nja, det er litt vanskelig, fordi jeg tror ikke jeg helt selv vet hva jeg ønsker. Fordi om jeg har fantasier på det nivået, er jeg ikke sikker på om jeg hadde likt å GJØRE det ;p Heheheheheh :D

Skrevet

Er med på alt jeg.

Av og til vil jeg har sånn myk "kooze på rosa sky-sex", andre ganger vil jeg ha det du beskriver som nr. 3.

Blir somregel noe midt imellom det jeg har nevnt, men det kan hende vi slår oss løs, både den ene og andre veien.

Skrevet
Nja, det er litt vanskelig, fordi jeg tror ikke jeg helt selv vet hva jeg ønsker. Fordi om jeg har fantasier på det nivået, er jeg ikke sikker på om jeg hadde likt å GJØRE det ;p Heheheheheh :D

Klart du hadde likt å gjøre det, mer enn du aner !

• 3 år senere...
Skrevet

liker best nr 3 spesielt det med slåingen! :biggrin:

spørst egentlig på humøret :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg hører stadig vekk om jenter som vil ha det røft og gutter som blir overrasket over det og ikke ønsker/klarer å stille opp på så røff sex som damene de har seg med vil ha. Jeg har sett flere tråder på kvinneguiden med dette som tema og nylig hørt om et par kompiser som hadde opplevd det samme med kjæreste/elskerinne. Tenke seg til at jeg for noen år siden ble latterligjort og stemplet som mannsgris på vorschpiel av 3 jenter for å si at jenter også kunne like å bli knullet skikkelig røft. Spørsmålet blir derfor hvor mange av guttene og jentene her som vil/ikke vil ha forskjellige typer røff sex.

Kategoriene skal bare gi et grovt inntrykk av røffhetsnivå. Det er ikke sånn at jeg mener at ikke lugging kan være med i 1 eller at du må like playrape for å si du liker 3.

Vil du ha:

Nivå 1: smårøff sex som i hard knulling, han skifter stillinger etter eget ønske, er litt uforsiktig med henne osv.

Nivå 2: enda hardere gjerne med litt skikkelig ris på rompa, lugging, slenging rundt om kring, mere ydmykelse.

Nivå 3: Beinhardt, total dominans, hardest mulig ris på rompa, saftige ørefiker, skikkelig playrape.

Hvor ofte vil du ha 1,2 eller 3?

Eller vil du bare ha mykere sex?

Jeg tenner på nr. 2, hvis vi ser bort i fra ydmykelse. Synes ikke det er noe spennende at han er dominant, rett og slett. Men hvis han vil, så er jeg gjerne med på alt under nr. 3 også, men jeg tenner ikke på tanken. Godt kan det vel være likevel...

• 1 måned senere...
Gjest birry93
Skrevet

Jeg foretrekker Nivå 1, men bytter ut smårøff med beinhard. :lur:

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg liker alle tre, pluss kosemosesex.

Hvor ofte? Nei, si det. Nivå 1 er det alltids litt innslag av, selv under den mer ømme og kjærlige sexen. Nivå 2 blir det også stemning for når som helst. Nivå 3 litt sjeldnere, det krever litt tid og rekvisitter og fiksfakseri, og at begge er i form. Men tilbringer vi en helg sammen så blir det fort litt av alt!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker alle tre, pluss kosemosesex.

Signerer denne. Alt til sin tid.

Skrevet

alle 3 på et eller annet tidspunkt i et forhold =)

Skrevet

Et sted mellom 1 og 2 tenker jeg :lur::humpe:

Skrevet

Noe midt i mellom nr 1 og 2 for min del. Lygging og slåing er ikke noe jeg blir tennt av. Tror enkelte menn er litt forsiktige i senga og vanedyr og kanskje de har for lite info om hva vi liker ;)

Gjest Gutt-22
Skrevet

Bondage, playrape, litt spanking, noen blåmerker osv.

Ikke alltid selvfølgelig, men er som regel med på alt som ikke skader meg over lang tid.

Husker en gang jeg ble med ei jente hjem fra byen, virka ganske uskyldig og forsiktig helt til vi kom innom døra. Hadde ikke fått av meg skoa før hu trykte meg oppetter veggen og sugde meg med dødsforakt mens jeg hadde mitt fulle hyre med å holde meg på beina. Etterpå snudde hu meg å beit meg på rumpa slik at det ble merke. Resten av natta sier seg nesten selv. Var virkelig helt fantastisk :jepp:

Skrevet

bare myk pusesex her (er mann). liker ikke å behandle dama dårlig selv om hun så skulle trygle om det.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

bare myk pusesex her (er mann). liker ikke å behandle dama dårlig selv om hun så skulle trygle om det.

Bare for å avkrefte det med en gang: Det er ikke å behandle dama di dårlig om du har røff sex med henne...

Skrevet

Bare for å avkrefte det med en gang: Det er ikke å behandle dama di dårlig om du har røff sex med henne...

TS definerte røff sex blant annet som å gi henne saftige ørefiker, slå henne, slenge på henne etc. Hvis ikke det er å behandle henne dårlig så har du en ganske forskrudd forståelse av dette uttrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...