Krista83 Skrevet 4. oktober 2006 #21 Skrevet 4. oktober 2006 Har ikke meldt meg inn, og kommer nok ikke til å gjøre det på grunnlag av det jeg har lest her. Virker litt rotete.. Får se om det holder på en stund, så kanskje... Men likevell tvilsomt..
iingvild Skrevet 4. oktober 2006 #22 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes det er oversiktlig og bra, når man har vent seg til menyene som er der. Diskusjonene på gruppene er mer oversiktlige enn på Blink.
Sahara Skrevet 5. oktober 2006 #23 Skrevet 5. oktober 2006 Med andre ord et litt lite opplysende system, der man rett og slett må lete, undersøke og studere på et selv for å finne ut av det. Og likevel r snittalderen ifølge siden 25 år. På et slikt sted ville jeg tippa selv mer i retning av snitt på ca 17-18-19 jeg da, pga stort antall 14'iser... Men, da er der en del endre også da, tydeligvis... ← Dvs. hvis alle oppgir sin virkelige alder da..
Malama Skrevet 5. oktober 2006 #24 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det er sant. (og det tviler jeg egentlig litt på da )
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 5. oktober 2006 #25 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er der, med et annet navn Ikke på sjekkern, det sier jeg fra om i min profil!
Sahara Skrevet 5. oktober 2006 #26 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det er sant. (og det tviler jeg egentlig litt på da ) ← Men sånn er det vel med alt på nettet egentlig. Man kan jo egentlig være hvem man vil, mann, kvinne, ung el. gammel.. Er nok langt fra alle som er den de egentlig utgir seg for å være!
Malama Skrevet 5. oktober 2006 #27 Skrevet 5. oktober 2006 Sant det, det er nettopp derfor jeg tviler på at den REELE snittalderen er så høy For selv om jeg aldri har skjønt hvorfor jeg skulle si at jeg var noen andr enn jeg er, og følgelig alltid oppgir korrekt kjønn og alder, så er jeg meget klar over at det ikke alltid er sånn
Gjest mystify Skrevet 26. mars 2007 #29 Skrevet 26. mars 2007 Ja, er på nettby.. Under singlemom.. Vil ha byttenickmulighet snart...
Gjest StockDama Skrevet 26. mars 2007 #30 Skrevet 26. mars 2007 blink og nettby er laget av den samme mannen, så det går ut på det samme egentlig, bare at det er mye mer aktivitet på nettbys debatter enn på blink virker det som. kaller meg stock der.
snøfnugg Skrevet 29. mars 2007 #32 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Er ikke på nettby.Har vært litt fram og tilbake på blink. Er nå mest på myspace. Under andre nick både på blink og myspace. Syns man blir litt kjedelig på Blink når man er opptatt. Myspace er annerledes. Dessuten er det artig å "prate " med folk fra andre land. Endret 29. mars 2007 av snøfnugg
Gjest DyneTryne Skrevet 29. mars 2007 #33 Skrevet 29. mars 2007 Jeg er der, og jeg hater virkelig den trangen jeg har fått til å bli borgermester nå, bare fordi min mamma sa for å få ting gjort, bør du ikke kødde med borgermester Tom! JEG vil være borgermester Tom FFS!!!
Mirepoix Skrevet 29. mars 2007 #34 Skrevet 29. mars 2007 yes, er der jeg:P Ikke den mest aktive da:P menmen..har noen kjente der ihvertfall!
Gjest silkesvarten Skrevet 30. mars 2007 #35 Skrevet 30. mars 2007 har nettop meldt meg inn der..... men vet ikke helt hva jeg synest om stedet.... så jeg vil gi det litt tid .. og vist jeg da ikke er fornøyd så melder jeg meg fint ut igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå