Gå til innhold

Er dere i nettby.no?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et nytt nettsamfunn eller noe. Har ikke satt meg helt inn i det.

Skrevet

Så ikke så dumt ut det.

Ok sted å treffe folk på mer vennskapelig plan, eller er det bare skjekking?

Skrevet

Har registrert meg, men ikke satt meg helt inn i hva det er for noe ennå.

Skrevet

Nå er jeg og inne der - under samme nick som her - men har ikke helt skjønt hva det går ut på *blond*

Skrevet

Niks, ikke registrert der. Har prøvd meg på et par sånne steder (blink er det ene), men når man ikke er "på sjekker'n" så er det ikke så lett å finne noen å prate med. Dermed orker jeg ikke prøve nettbyen, men kan jo være jeg skifter mening etterhvert som denne tråden utvikler seg ;) .

Skrevet

Vel, jeg er ikke akkurat på sjekkern, men syns det er moro likevel. :) Overser blankt det som måtte komme av mer eller mindre "underfundige" meldinger. Jeg er der for det er moro. Man kan lage og delta i grupper. Legge inn bilder (sånn at det blir et slags online fotoalbum), filer, linker, kommunisere med venner, finne nye, lage profilen akkurat hvordan man vil, mulighet for html, osv.

Skrevet

Hvis det passer for noen som ikke er på sjekkern, så takk for tipset.

Skrevet

Hvordan legger man inn bilder, annen tekst og sånt i profilen sin? :sjenert:

Skrevet

Jeg tryklka på det av nysgjherrighet, men klarte ikke finne en eneste plass der jeg kunne LESE om det, annet enn at jeg kunne få registrere meg. Ok, jeg lett nok for dårlig, men de burde kunne tilby meg en forklaringpå hva det var, annet enn "registrer deg her, så får du se"...

Har ikke vurdert å registrere meg nei, men dersom tråden fylles av MANGE anbefalinger, så må jeg kanskje revurdere...

Skrevet
Jeg tryklka på det av nysgjherrighet, men klarte ikke finne en eneste plass der jeg kunne LESE om det, annet enn at jeg kunne få registrere meg. Ok, jeg lett nok for dårlig, men de burde kunne tilby meg en forklaringpå hva det var, annet enn "registrer deg her, så får du se"...

Har ikke vurdert å registrere meg nei, men dersom tråden fylles av MANGE anbefalinger, så må jeg kanskje revurdere...

Jeg registrerte meg, men ble ikke noe klokere av det, Malama :riste:

Ingenting der som forklarer hve det er og hvordan den fungerer, og det synes jeg er dårlig.

Skrevet
I menyen til venstre når du er i hovedbildet ditt står det "endre profil". Der kan du skrive og legge inn bilder. :)

Hm, på min venstre side har jeg bare Legg inn profilbilde. På høyre side har jeg endre profil og når jeg går inn der står et av valgene som endre profiltekst. Regner med at det er der man skiver inn teksten som vises på hovedsiden i profilen? Det er liksom der det skjærer seg med tanke på å legge inn bilder og tegninger og tekster :sjenert:

Skrevet

Med andre ord et litt lite opplysende system, der man rett og slett må lete, undersøke og studere på et selv for å finne ut av det.

Og likevel r snittalderen ifølge siden 25 år. På et slikt sted ville jeg tippa selv mer i retning av snitt på ca 17-18-19 jeg da, pga stort antall 14'iser...

Men, da er der en del endre også da, tydeligvis...

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Så det er en community uten noe annet fellestrekk enn at man bor i samme by?

Hva føler dere at dere får ut av det da?

Skrevet

Prøvde meg der jeg å, men skjønte ikke stort :ler:

Er nok litt blond jeg å :sjarmor:

Skrevet

Nja, er mange som ikke er fornøyde gitt.. Tror det ble lansert litt for tidlig, siden det er mange verktøy som mangler, spesielt for Byvaktene som faktisk skal rydde opp i byen. De kan ikke gjøre noe, så da er det liten vits å ha de der egentlig..

Men jeg tror det har potensiale :)

Skrevet

Synes fortsatt det er litt rotete jeg *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...