Gå til innhold

Fly, tog eller nattog?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva ville dere valgt av følgende alternativer fra Oslo til Trondheim:

Fly: 368 kroner

Tog: 199 kroner

Tog med sovekupe: 949 kroner

Fly frister vel mest, men da kommer jo flybuss t/r i tillegg på begge steder så det blir vel nesten like mye i busspenger som til flybilletten. Hvordan er komforten på togene? Frister ikke så mye å sitte pal i åtte timer, men sovekupe, og bli vekket når man er fremme i sentrum høres ikke verst ut. Men det blir en del dyrere enn fly :forvirret: Kan spare en overnatting da men. Noen som kan anbefale et billig hotell i Trondheim sentrum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt klart ha valgt fly. Totalen blir vel uansett billigere enn nattog med kupe, og så gøy er det ikke å ta tog - selv med kupe.

Skrevet

Definitvt fly. Har prøvd sovekupé og kan ikke si at jeg våkna så veldig uthvilt. Bedre å sitte en kort stund på fly og bli ferdig med det.

Skrevet

På nattogene får man vel sånne øreplugger, maske, pute og teppe som man kan bruke. Dessuten går det an å lene setene ganske bra tilbake.. Hadde ei venninne som tok nattogene masse til Tr.Heim og hun klaga aldri..

Jeg ville ha valgt fly, hvis jeg ikke var heeelt blakk da, men bare for å få det billigst mulig hadde jeg ikke gidda.. Bedre å bli ferdig med det som noen sa tidligere i tråden..

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Helt klart fly!

Dagtog er jo fryktelig kjedelig, og for meg er nattog et mareritt. Jeg klarer ikke å sove uansett om jeg har sovekupe eller ikke.

Skrevet

Jeg hadde valgt tog, siden jeg ikke er rik og ikke har noe problem med å sove hvor-som-helst, når-som-helst.

Skrevet

hvis du reiser med tog uten nattkupe, får du ørepropper, øyemaske, pute og pledd inkludert i prisen. Sist jeg reiste med nattoget kostet det bare 199kr en vei. Jeg sov nesten hele veien, men synes setene var litt for ukomfortable. Men du kommer frem GRYTIDLIG til Trondheim, så pass på at hotellet har et rom klart til deg så tidlig, ellers må du vente en del timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...