Eliza Doalot Skrevet 25. mai 2007 #21 Skrevet 25. mai 2007 Vi har hatt den vasken, men byttet den etter en mnd. Den var full av riper og misfarging, all "dritt" samlet seg i hjørnene i stede for å renne ned i sluket, og alt skjørt som kom i nærheten knuste. I tillegg kunne jeg vel brukt hele dagen på å vaske den, siden ALT synes, og da gjerne på en mte som gir inntrykk av at den aldri hadde sett hverken såpe eller vann. Utover det kan jeg anbefale plexiglass, det er intet mindre enn genialt.
Pauline Skrevet 27. mai 2007 #22 Skrevet 27. mai 2007 Har uttalt meg om denne vasken før. Min er ca 2 år. Den har ingen riper og er lekker når den er nyvaska. Det er mindre arbeid å vaske den enn en stålvask. Eneste ulempen er altså når ungene slår colaskvetter eller jusskvetter i den.
Gjest girlish Skrevet 11. januar 2009 #23 Skrevet 11. januar 2009 Vi har hatt den vasken, men byttet den etter en mnd. Den var full av riper og misfarging, all "dritt" samlet seg i hjørnene i stede for å renne ned i sluket, og alt skjørt som kom i nærheten knuste. I tillegg kunne jeg vel brukt hele dagen på å vaske den, siden ALT synes, og da gjerne på en mte som gir inntrykk av at den aldri hadde sett hverken såpe eller vann. Utover det kan jeg anbefale plexiglass, det er intet mindre enn genialt. Hei er det noen her som har ideer om hvordan man kan vaske en misfarget hvit oppvaskkum?? Jeg føler jeg har prøvd det meste.... Men ingenting som funker
simba80 Skrevet 11. januar 2009 #24 Skrevet 11. januar 2009 Hiver meg på! Kjøkkenet vårt er ferdig til uka, da skal jeg begynne å bruke Domsjø-vasken min:)) Kjekt å få rengjøringstips!
Ciara Skrevet 11. januar 2009 #25 Skrevet 11. januar 2009 Jeg for min del synes vasken er kjempefin. Det er ingen ulempe å måtte vaske den mye, jeg vasker over stålvasken vi har i dag hver gang noe tømmes i den, for jeg synes mye synes der også (og jeg har fullstendig fobi mot møkkete vasker).
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #26 Skrevet 11. januar 2009 Hei er det noen her som har ideer om hvordan man kan vaske en misfarget hvit oppvaskkum?? Jeg føler jeg har prøvd det meste.... Men ingenting som funker Prøv med oppvaskmaskinpulver. Du kan prøve å bare gni med pulveret først, og virker ikke det, heller du vann i vasken med en god slump oppvaskmiddel i.
Gjest girlish Skrevet 13. januar 2009 #27 Skrevet 13. januar 2009 Prøv med oppvaskmaskinpulver. Du kan prøve å bare gni med pulveret først, og virker ikke det, heller du vann i vasken med en god slump oppvaskmiddel i. Jeg har prøvd dette, men det fungerer ikke. Men takk for tipset? Er det andre som har tips om hvordan man rengjør en hvit kjøkkenvask, med "gule flekker" i ?
enitsirk Skrevet 14. januar 2009 #28 Skrevet 14. januar 2009 Har du prøvd stålull? Det funker bra i min hvite vask fra ikea :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå