Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 For et par uker siden merket jeg at jeg har en liten kul el. liknende i området rundt livmoren, tror jeg det må være. Den ligger under hudlaget omtrent der hvor hårene skulle ha begynt (barberer) helt til høyre, og jeg kjenner kanten av noe jeg tenker kanskje er livmoren. En lege sa en gang til meg at livmoren min lå langt frem. Kan dette være noe farlig? Hvis det er en svulst er det ikke mer vanlig at den ville ha kommet lengre inn? I eggstokker el. liknende? Kan man forresten kjenne sine egne eggstokker? Hvis noen har noen tanker rundt dette hadde jeg satt pris på høre dem...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Det kan være en lymfeknute? Men om du bare kjenner det på den ene siden er jeg jaggu ikke sikker. Det kan være lurt å få sjekket det hos lege uansett.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Liten kun får meg automatisk til å tenke på talgkjertel. Livmor og eggstokker ville du IKKE ha kjent i det området der uten at du merket at det var noe alvorlig galt, jeg er egentlig usikker på om det er mulig at det kan flytte på seg så mye?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde noe lignende selv engang, å det viste seg å være en lymfekjertel som gikk bort av seg selv etter ei stund. Håper det er noe så enkelt for din del også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå