tuji Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Det er så mye jeg har lyst på! Ikke bare til meg selv, men til huset og til datteren min. Jeg digger for eksempel Katvig-klær til barn, og kunne godt tenkt meg noen av dem selv. Her er nettsiden: Katvig Liten og Tøff i Markveien selger klærne, og de står høyt på ønskelista til jenta vår i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 29. september 2006 Elsker disse Hello Kitty-smykkene fra Neiman Marcus! Men billige er de ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2006 Day Birger et Mikkelsen har mye fint, for eksempel denne tweedjakken. Når jeg blir rik, skal jeg gå berserk på Net-a-porter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 29. september 2006 Har funnet deilige, ribbestrikkede strømpebukser på Cubus. De passer perfekt under skjørt eller genserkjole, og finnes i flere farger. Prisen er 149,-, og jeg skal kjøpe alle fargene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har bestilt parkdress på Sparkjøp. Det er verdt et forsøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. september 2006 Når jeg blir rik, skal jeg kjøpe alle barneklær på Polarn o. pyret, Noa Noa, og Katvig Det blir lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millis Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har funnet deilige, ribbestrikkede strømpebukser på Cubus. De passer perfekt under skjørt eller genserkjole, og finnes i flere farger. Prisen er 149,-, og jeg skal kjøpe alle fargene! ← Aha.... takk for tips! Har lett etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 De Hello Kitty-smykkene er kjempekule, kunne gjerne tenkt meg et....(men før jeg blir ril får jeg holde meg til den fake versjonen jeg kjøpte i Thailand i sommer, er faktisk ganske fint det også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis jeg finner et fake smykke som ikke ser så veldig fake ut, kjøper jeg det garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 1. oktober 2006 #10 Del Skrevet 1. oktober 2006 http://www.asos.com/Woman/Shop-By-Brand/Je...y.aspx?cid=2707 Asos har et par smykker, og jeg tror de stadig får inn smykker fra hello kitty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 2. oktober 2006 Trenger en del nye kosmetikkprodukter: Guerlain solpudder Dior Skinflash Lancome definicils God sjampo og balsam Sånt finnes ikke her, og jeg gidder ikke å bestille på nett, så jeg får kjøpe det neste gang jeg er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 3. oktober 2006 Snuppa trenger større seng, så på neste Oslotur kjøper vi Vikare på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 3. oktober 2006 IKEA-handleliste: Seng til datter + madrass og stor dyne Masse duft-telys Lysekrone som skal dekoreres med perler Liten langpanne til Toro-kaker... Teppe til barnerommet Servietter Teppe Det var det så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. oktober 2006 #14 Del Skrevet 4. oktober 2006 Härlig lista till IKEA - det är nästan så jag också får lust att åka dit en tur. Fast vi behöver nog inget från IKEA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 4. oktober 2006 Trenger man egentlig noensinne noe fra Ikea? Alltid når jeg er der, kommer jeg hjem med en masse ting jeg ikke visste jeg hadde bruk for. Før bodde vi fem minutter fra Norges største Ikea - det gikk hardt ut over økonomien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. oktober 2006 #16 Del Skrevet 4. oktober 2006 DET är sant. Jag kan tänka mig att det kostar att bo nära IKEA ja... jag måste säga att jag faktiskt var imponerad över min senaste IKEA tur. Min mamma, jag och sonen var på IKEA: * Köttbullar med mos för sonen och mig - under 100 kr * Klutar/tvättlappar till lillasyster * Mjukdjur till lillasyster * Blommor till kök och sovrum (5 st tror jag det blev) * Gardintyg till sonens rum (det var det vi skulle ha) Sakerna gick på under 400 kr! DET är inte illa. Och då fick jag ändå köpt blommor (som jag aldrig får göra om mannen är med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 7. oktober 2006 Når jeg ser ut over stuegulvet, skjønner jeg at vi må føye til en ting til ikea-listen, nemlig dette oppbevaringsmøbelet for leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 11. oktober 2006 Oppdatert Ikea-liste: Seng til datter + madrass og stor dyne Masse duft-telys Lysekrone som skal dekoreres med perler Liten langpanne til Toro-kaker... Teppe til barnerommet Servietter Teppe Mange kleshengere (har ambisjoner om å få et ryddig klesskap) Oppbevaringsmøbel til leker Forskjellige bokser til skittentøy (ull, hvit 40, hvit 60, mørkt 40, mørkt 60) Dette får vi ikke plass til i bilen, så vi må nok prioritere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg blir visst 30 år neste helg, og hva ønsker jeg meg? Klær, rett og slett. Jeg har ryddet skapet, og der var det bare joggebukser og for korte topper. Jeg ønsker meg basisklær i god kvalitet, plagg som jeg ikke har råd til å kjøpe selv (jeg vet jeg får dyrere gaver når det er rundt tall). For eksempel: En fin svart bukse Cardigans i forskjellige farger og med pene detaljer Blyantskjørt Kåpe Støvletter (både lange og ankelstøvletter) Hverdagskjoler Dessuten ønsker jeg meg pynteting til hjemmet, gjerne fra Bolina, R.O.O.M e.l. Smykker er heller aldri feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. oktober 2006 #20 Del Skrevet 11. oktober 2006 Død over korte, vide topper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå