Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skal kjøpe en Pilates-dvd, og hadde egentlig tenkt å kjøpe den de selger på tv-shop (gikk visst ikke an å linke direkte til den) Men så kom jeg over denne fra bokkilden, og den er jo veldig mye rimeligere. Jeg kommer ikke til å trene sånn kjempemye, bare for å bli littegrann fastere i fisken, så jeg vet ikke om jeg kommer til å få bruk for det workout-programmet, for eksempel, som er med i den fra tv-shop. Eller? Må man ha fler dvd`er for å kunne trene skikkelig? Skjønner meg virkelig ikke på dette her jeg, så jeg trenger litt hjelp til å velge.

Og med det samme, hva koster en treningsmatte? Har sjangsen til å få en gratis fra tv-shop, så om jeg må punge ut med mange hundre for en på sportsbutikken vil det jo egentlig ikke lønne seg å kjøpe dvd`en fra bokkilden likevel.

Åååh, så vanskelig dette skulle være! :ler:

Endret av Vendie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min har den fra TV-shop med matte inkl. i prisen, og hun er veldig fornøyd. Har brukt den et par ganger selv, og den er skikkelig fin, den, altså!

Selv har jeg en jeg fikk med i et iForm-blad. Helt annerledes oppbygd, men treninga går jo ut på det samme, og jeg trives godt med den.

Jeg kjøpte meg Nike-treningsmatte på XXL for ei stund siden, og den kostet vel 500 kr eller noe sånt. Veldig god.

Skrevet

Jeg har en pilates-dvd fra Pilates Room, den liker jeg veldig godt. Norske instruktører som er flinke. Matte kjøpte jeg på Obs! til 99 kroner. Ikke den beste kvaliteten, men den funker. Kanskje det finnes en grei mellomting mellom denne og Nike-matten? De finnes sikkert i mange prisklasser.

Skrevet

Jeg har drevet med Pilates på studio i snart 3 år, og bruker DVD'er til å trene mellom øktene i Pilates studioet. Winsor Pilates fra TV-shop er egentlig en ganske vanskelig for nybegynnere. Det er lett å gjøre øvelsene feil. Power Pilates gir en for dårlig demostrasjon av Pilates prinsippene, etter min mening. Enige med Spirito i at DVD'en fra Pilates Room er veldig bra. Den gir en grundig innføring i prinsippene, i tillegg til at den har 2 trinn, nybegynner og øvet.

Lykke til med valget

Skrevet

Tusen takk for svar! Da stoler jeg på at den fra Pilates Room er bra og bestiller den. Hva med denne matten? Noen som har prøvd den? Var veldig tynn da, men man får vel det man betaler for og jeg har ikke råd til å punge ut så alt for mye akkurat nå. Eller bør jeg bare droppe den og vente med å kjøpe en skikkelig en når jeg får bedre råd? :klø:

Skrevet

Hvis du kjøper bladet "Henne" denne måneden, så følger det med en pilates og yoga dvd der. Den var veldig bra!

Og treningsmatte kjøpte jeg på G-sport, en sånn medium kostet 300 kr.

Skrevet

Wow, takk for tipset! Da tror jeg faktisk jeg prøver den i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...