Arwen Skrevet 19. oktober 2006 #21 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kjenner noen som var på gallaen som skrøt veldig.. man liker jo forskjellige ting.. ← Jeg tror et av problemene i fjor var at det ikke var nok mat til alle, det har ikke så mye med hva man liker å gjøre synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg tror et av problemene i fjor var at det ikke var nok mat til alle, det har ikke så mye med hva man liker å gjøre synes jeg. ← Ja det er vel det jeg har hørt også...
Gjest Gjest_Oslojente_* Skrevet 15. oktober 2008 #23 Skrevet 15. oktober 2008 Hva med Oscarsborg Festning eller Hvalstrand bad? Vi skal til Oscarsborg. Ha konferanse på dagen, julebord på hotellet. Vi skal overnatte men vet at man kan få nachspiel med dj på båt hjem til Oslo på kvelden. Fint å arrangere litt utenfor Oslo-gryta for da holder man lettere gjengen samlet. Blir så lett at folk stikker av hver til sin bar tidlig på kvelden ..da er det kult å være på en øy, hehe. Hva med å komme seg ut av Oslo-gryta? Gjerne med overnatting ett eller annet sted..Er massevis av steder som har knallbra opplegg rundt det! (Prøver å overtale sjefen min at det er en god ide)
Gjest svenske Skrevet 10. november 2009 #24 Skrevet 10. november 2009 Prøv med en tur på 2,5 timer fra oslo, til www.Wermlandiahotel.se all inlusive for under 1000 lappen pr person ( alle måltider,drikke hotell og,bruk av supre fasiliteter som bassenger, gymsal) kuul...
Wonders Skrevet 14. september 2010 #26 Skrevet 14. september 2010 hadde gått på latter og på en restaurant ved aker brygge. Har hørt at grand cafe har oxo heftige julebod...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå