Gå til innhold

Forhandler for Perfect home

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hei nå trenger jeg litt råd her, hmm tenker så det knaker om dagen - hehe.

Jeg vurderer og bli forhandler av Perfect home varene, synes det er så utrolig mye fint, og ved og bli forhandler har man jo mulighet til og få varene billigere også da - litt sleipt av meg kanskje men men......

Jeg jobber fullt og har egentlig mer en nok og gjøre, men dette blir mer på hobbybasis, hvis jeg kan kalle det det...

Noen som har noen erfaringer eller meninger????

Klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet fra en forhandler jeg kjenner at mange synes varene er altfor dyre. Det medfører at de kjøper mindre og det blir vanskeligere å få nok bestillinger til å tjene på det.

Men man får varene billigere selv.

Det blir også mye kjøring. Produktene tar plass, så det er ikke bare å ta med på bussen.

Du må dessuten ha noe å vise frem på møter og det betyr at du må kjøper deler av produktene - selv om du egentlig ikke liker dem selv.

Skrevet
Vet fra en forhandler jeg kjenner at mange synes varene er altfor dyre. Det medfører at de kjøper mindre og det blir vanskeligere å få nok bestillinger til å tjene på det.

Men man får varene billigere selv.

Det blir også mye kjøring. Produktene tar plass, så det er ikke bare å ta med på bussen.

Du må dessuten ha noe å vise frem på møter og det betyr at du må kjøper deler av produktene - selv om du egentlig ikke liker dem selv.

Hei, du har rett i mye her, fordelen med perfect home er at du kun får kjøpt det her og ikke i hver eneste interiør butikk. Tja noe av det er dyrt, men mye er helt greie priser også, kommer jo litt ann på hva man er ute etter.

Skrevet

Her i Oslo har jeg faktisk sett mye som ligner mistenkelig til langt lavere priser. Men jeg går ut fra at det ikke er nøyaktig samme merker eller leverandører.

Hvis du treffer på noen som sparer på service, glass eller en serie så kjøper jo de.

Skrevet

Jeg syns Perfect Home ikke har så stort utvalg, men det som er, er bra men for dyrt for min lommebok.

Skrevet

heisann

kjenner noen i familien min som er forhandler der ..... og den personen selger kjemepmye,,,,,,... folk er helt ville......... og når folk kjøper mye så tjener han en del,,,, så det er bare å gi jerne

lykke til

Skrevet

Jeg har en venninne som er PF forahndler, og hun selger ganske mye. Hun driver med dette på hobbybasis og stresser ikke med å få party, men kundene kontakter henne og legger igjen masse bestillinger.

Skal se om jeg ikke kan få henne til å sende deg en pm ;)

Skrevet

tusen takk for mange tilbakemeldinger - jeg har bestemt meg for og skrive kontrakt imorra, så får vi se - hehe blir spennede

Skrevet
tusen takk for mange tilbakemeldinger - jeg har bestemt meg for og skrive kontrakt imorra, så får vi se - hehe blir spennede

:klappe:

Skrevet

:):):):):):):):):):)

da skal jeg begynne og selge perfect home varer, fikk telefon fra perfect home kontoret idag og de hadde sendt startpakken til meg idag - så da får jeg den iløpet av en ukes tid. Å hvor jeg er spent :forvirret:

Skrevet
:)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)

da skal jeg begynne og selge perfect home varer, fikk telefon fra perfect home kontoret idag og de hadde sendt startpakken til meg idag - så da får jeg den iløpet av en ukes tid. Å hvor jeg er spent :forvirret:

Hva får du som startpakke?

Skrevet
Hva får du som startpakke?

veldig mye fint, husker ikke alt jeg, skal se etter så skal du få høre, varer for 6200,-

• 2 år senere...
Skrevet

Vet dette er en gammel tråd.

Finner jeg prisliste fra ph på nettsiden? Fant den ikke når jeg kikket. Har funnet tre ting jeg har lyst på, greit å vite sånn ca hva det ligger på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...