Lady Lovelylocks Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Skal begynne på p-piller men har ikke peiling på hvilken type jeg bør bruke... Fortell meg hvilken type du bruker og hvilke bivirkninger du har fått i forbindelse med disse... Kan alle typer brukes til og utsette mensen? Hilsen uvitende meg
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg har gått på yasmin i over 4 år nå. slutta nettopp med dem pga. bivirkninger og sannsynligvis skal vi snart bli prøvere. jeg har vært veldig fornøyd med yasmin og har ikke hatt noe særlig med bivirkninger før den siste tiden. mistet sexlysten, har lagt på meg en god del, hodepine, kvalme og humørsvingninger.
Malama Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Ulike kvinner får ulike bivirkninger av ulike merker. Noen får ingen bivrkninger av et merke en annen får store plager av. Ta heller dette valget i samråd med legen din, og bytt om du ikke liker det du begynner med. p-piller kan brukes til å utsette mensen ja, men hvordan du gjør det varierer litt mellom ulike typer.
Gjest bente85 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Har brukt Yasmin i 4 år, og jeg er veldig fornøyd med dem. Ikke hatt noen birvirkninger i det hele tatt. Må minne om det at slikt er individuelt, om hva slags bivirkninger og sånn man får. Det varierer fra person til person. Noen trenger da ikke å få noen bivirkninger, mens andre kan få mange.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg har brukt Yasmin i 5 år, og er veldig fornøyd. De egner seg også godt til å utsette mensen, og (etter avtale med lege) kan man ta flere brett sammenhengende. Pga menssmerter har jeg tatt piller i 9 uker sammenhengende, også hatt 1 uke pillefri. Jeg hadde mindre menssmerter da jeg gikk på pillene. Jeg la heller ikke på meg av de. Men med p-piller er det bare å prøve selv, siden det er så individuelt.
Lady Lovelylocks Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Visste det var noe jeg hadde glemt og skrive.. Vet selvfølgelig at ikke alle får de samme bivirkningene. Ville bare høre hvilke "du" har merket.. Og om alle p-pille merkene kan brukes til og utsette mensen...
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har brukt både Trionetta (2år) og Yasmin (2år) og jeg har ikke hatt noen alvorlige bivirkninger av de. Kanskje jeg la på meg litt av Trionettaen, men den skal vel ut av markedet nå uansett, så det er vel ikke noe alternativ Jeg er iallefall veldig fornøyd med Yasmin, og skal fortsette på de nå etter den pausen jeg har hatt på grunn av operasjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå