Gå til innhold

Sex på offentlige steder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det tenner meg å ha sex på offentlige steder. Er det noen som har noen gode erfaringer på dette området. I så fall hvor gjorde dere det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ta en titt lenger ned på siden....

• 15 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

I Oslo sentrum en sen sommerdag

Anonymkode: 67d49...e3f

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med alle disse gamle trådene som blir dratt frem?

Anonymkode: 08d31...069

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med alle disse gamle trådene som blir dratt frem?

Anonymkode: 08d31...069

Noen kjeder seg er en meg?

Skrevet

Nå som Antirasisisk senter skriker opp i budsjett-spekulativ krenkelse om at HRS og Hege Storhaug skal kartlegge alle moskéer kan du jo gjøre ditt for blasfemien og ha deg foran og bak alle åpenlyse og skjulte moskéer.

Skrevet

Knulla i skogen, på en strand på Kreta og i bilen bla...

Gjest Alterego666
Skrevet

I bilen, på stranda, en nattlig gate, offentlig toalett, i skogen....

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig deilig å sole seg naken på Kalvøya med kjæresten, og når man blir for kåt i varmen, går man bare opp stenene. Fint å ligge der, sammen med andre par, som gjør det samme, med utsikt til Oslofjorden. 

Anonymkode: a7b28...44d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjort det i bilen utallige ganger på div parkeringsplasser rundt om

Anonymkode: 6d22a...afb

AnonymBruker
Skrevet

I bilen, på fotballbanen, i håndballhallen, hadde litt sex mens jeg var idrettsungdom. Som voksen er vel sofaen det mest eksotiske....,

Anonymkode: 03595...8d2

AnonymBruker
Skrevet
På Friday, March 22, 2002 den 21.30, 6 liker skrev:

Det tenner meg å ha sex på offentlige steder. Er det noen som har noen gode erfaringer på dette området. I så fall hvor gjorde dere det?

Sex på offentlig sted er faktisk å regne som ordensforstyrrelse eller upassende oppførsel og det som verre er. Blir du observert og noen ringer politiet så tenker jeg tenningen går over i massiv rødme. 

Anonymkode: f3782...ee5

Skrevet

Meh, har sex på plasser hvor sånn passer seg. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex på offentlig sted er faktisk å regne som ordensforstyrrelse eller upassende oppførsel og det som verre er. Blir du observert og noen ringer politiet så tenker jeg tenningen går over i massiv rødme. 

Anonymkode: f3782...ee5

Føler det er forskjell på offentlig som i "det kommer ikke til å komme noen, men tanken på at det kan skje er så utrolig pirrende" og ufin offentlig sex. Har hatt førstnevnte i skogen, bak masse trær og busker og det var fint. Har også hatt det på et dekk på en båt i sentrum av Amsterdam da vi begge var drita. Ingen ringte politiet, men hadde skjønt det godt om noen gjorde det. 

Anonymkode: 54356...2e6

AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2017 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Utrolig deilig å sole seg naken på Kalvøya med kjæresten, og når man blir for kåt i varmen, går man bare opp stenene. Fint å ligge der, sammen med andre par, som gjør det samme, med utsikt til Oslofjorden. 

Det er mulig på Kalvøya? Jeg har aldri vært der, men har samme erfaring på litt bortgjemte steder på Svartskog...

Anonymkode: eec94...cef

AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex på strand i syden, på balkong, på svaberg i norge, i bil, utenfor bil.. Blitt fingret med tilskuere i syden.. digg alt sammen.. :). Kunne godt tenkt meg å blitt pult mens noen ser på.. det kan jo skje en gang det..

Anonymkode: e8cc8...9a3

AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2017 den 0.24, AnonymBruker skrev:

hmm.. har ikke hørt at folk har sex på kalvøya. Kanskje det må bli en tur her i sommer da?

Anonymkode: e8cc8...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...