Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei! :)

Skriver inn her om håp om litt hjelp..

Jeg var på estetique i stad, og kjøpte meg noen produkter.. Jeg kjøpte lancome gelerensekrem og lancome tonic (damen fortalte meg at det var renseprodukter for huden, man skulle bruke de morgen og kveld) En ting er jo klart,- produktene renser huden, men kan de FJERNE sminken man har på huden? Eller er det meningen at man skal kjøpe et annet produkt til å fjerne sminken før man bruker disse produktene til å rense huden..

Er som sagt, VELDIG forvirret! Håper noen vet bedre enn meg der ute! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Produktene fjerner sminken på huden, men du bør nok bruke en separat fjerner til øyensminke.

Skrevet

Oki, takk for svar!:)

Ja, tror jeg bær bruke en egen øyesminkefjerner.. Noen som har erfaringer fra lancome siden produkter??

Gjest Deception
Skrevet
Oki, takk for svar!:)

Ja, tror jeg bær bruke en egen øyesminkefjerner.. Noen som har erfaringer fra lancome siden produkter??

God, men dyr. Hvis du ikke bruker vannfast mascara, kan du like gjerne bruke en fjerner fra L'Oreal, for eksempel, til 25% av prisen for Lancome.

Skrevet

Jeg har vært borti en prøveflaske på lancome sin sminkefjerner.. den heter Bi facil eller noe?! "vannet" er ihvertfall grønnblått i flasken.. Syntest den var bra :)

Skrevet

Bare pass på at øyesminkefjerneren er oljefri! Olje tetter nemlig tårekanalene noe som kan føre til poser under øynene osv. Vet at den til vannfast fra Lòreal ikke er oljefri. Anbefaler ikke å kjøpe dårlig øyesminkefjerner... Huden rundt øynene er også veldig ømfintelig, så det kan ha konsekvenser i det lange løp... :grine:

Skrevet
Bare pass på at øyesminkefjerneren er oljefri! Olje tetter nemlig tårekanalene noe som kan føre til poser under øynene osv. Vet at den til vannfast fra Lòreal ikke er oljefri. Anbefaler ikke å kjøpe dårlig øyesminkefjerner... Huden rundt øynene er også veldig ømfintelig, så det kan ha konsekvenser i det lange løp...  :grine:

Men jeg bruker den vannfaste fra lóreal :(

Jeg har ikke poser under øynene, men det de er litt blåaktige inn mot nesen, men sånn har jeg altid vært. Retter det bare ut med concealer

Gjest Deception
Skrevet
Men jeg bruker den vannfaste fra lóreal :(

Jeg har ikke poser under øynene, men det de er litt blåaktige inn mot nesen, men sånn har jeg altid vært. Retter det bare ut med concealer

Tofase-fjernere som den fra L'Oreal er safe (Lancome, Rubinstein, Biotherm osv har også sånne fjernere), og er det eneste, bortsett fra olje, som virkelig tar vannfast sminke. Så bare fortsett å bruke den med god samvittighet.

Skrevet

Er biotherm sin for vannfast bra?

Jeg bruker vippetang, for vippene min er umulige, men bruker jeg ikke-vannfast først går "vippen" vekk, og der sitter jeg med vipper som går rett ut.

Derfor bruker jeg vannfast og trenger en god en :)

Gjest Deception
Skrevet

hvis du bruker vannfast, synes jeg YSL og Biotherm sine tofase-fjernere er best. Til ikke-vannfast liker jeg geleen fra Juvena, den føles så pleiende i tillegg.

Skrevet

Det er ikke sikkert at den rensegele saken du har kjøpt fjerner make up, jeg ville kjøpt meg Vaselin intensive care renseskum. Den er helt fantastisk.. Så kan du heller bruke de utenom. Jeg har lite tro på at gel fjerner make up..så ut i fra min erfaring er det best med noe som skummer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...