Gå til innhold

Kinesiologi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt meg time hos en kinesiolog. Nå er jeg spent!

Skal dit først og fremst for å prøve og bli kvitt celleforandringene mine, som har vart i rundt 2 år.

Har du prøvd det? Og hva er dine erfaringer med denne type behandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å få litt liv i denne linken igjen, og håper at noen har erfaringer de vil dele med meg :)

Skrevet

Jeg har prøvd det flere ganger fordi jeg tidligere jobbet et sted der det også var en kinesiolog på huset. Jeg hadde ingen spesifikke plager, men gikk for velværen sin del , hun hadde et behagelig vesen og var veldig dyktig. Men, fordi jeg jobbet så tett henne, fikk jeg ofte snakket med kundene hennes og så hvem som kom igjen og igjen fordi de var så fornøyd med behandlingen. Mange hadde prøvd mye annet men sverget nå til kinesiologi på grunn av gode resultater. Så anbefaler det absolutt!

Skrevet

Både jeg og ungene mine har prøvd. Ungene (forskjellig på dem, men jeg ramser opp) for å ikke være mørkredde, høydeskrekk, konsentrasjonsproblemer og et voldsomt temperamang, hodepine.

Meg har hun hjulpet for å øke energien i kroppen og øke næringsopptak.

Når det gjelder forskjellige mat-allergier kom hun ingen vei.

En venninne av meg med en kraftig depresjon som hun tar medisiner for går hos henne og har god nytte av det. Trappet ned fra tre tbl til en i løpet av ett halvt år.

Så på celleforandringer....du kan jo prøve, vet kinesologi hjelper på å få kroppen i balanse igjen, men om h*n klarer å gjøre deg frisk av celleforandringene - tviler egentlig. Men det kan være verdt et forsøk.

lykke til !

Ceca ;)

Skrevet

Hm. Ja, jeg er veldig spent når det gjelder de celleforandingene. Men legen min vil ikke gjøre noe med det, og jeg begynner å bli lei.

Jeg er en åpen person og tror at alt har en sammenheng, så jeg håper at kinesiologen kan hjelpe meg. Det kan jo hende at det dukker opp andre ting, som ikke først og fremst handler om cellene.

Godt å høre at både du og ungene, og Susannah har gode erfaringer!

Hvordan foregår timen? Jeg har hørt at de lyser på det tredje øyet og trykker på kroppen din? Men.. Ehh... Noen som kan utdype den delen av behandlingen?

Skrevet

Hun som vi går oss gjør det slik :

Vi prater først om hvorfor jeg er der. ¨Hun lager en liste/oversikt over dette. Så stiller hun inn kroppen til å motta behandling, dette gjøres ved å berøre lik ved skulderene. Hun still spørsmål til kroppen for å sjekke at den er stilt inn . (du heter "feil navn" - kroppen svarer nei, så stiller hun samme spm med riktig nav, kroppen svarer ja ) Kroppen svarer ja / nei med armene.

Så legger jeg meg på benken, hun gjennomgår de tingene kroppen har valgt fra listen med ting (hvis det er mange) og stiller inn kroppen på det. Hun holder på forskjellige punkter på kroppen, og på den måten korrigerer hun det som er "galt". Av og til har hun et lys som hun lyser på pannen med. Men det er ikke ofte. Det høres merkelig ut, men så lenge vi ser det virker, så er vi fornøyd. Ikke noe å grue seg til, og ikke noe som gjør vondt.

Lykke til !

Ceca ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...