Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Begynte for ca 3 mnd siden,men har stadig blitt vondere.... Til og begynne med kjente jeg ingen spesielle kuler,men nå føles det som det er kommet litt ekstra ømme kuler-men ingen som liksom lager den store smerten om jeg klemmer på de. Er vondt når jeg klemmer på brystet eller ligger på det. Har vært til legen han mente at han ikke kjente noen spes kuler men har bestilt time til mamografi.....huff er redd og nervøs jeg blir ikke bedre av at ventetiden er lang! Håper noen kan komme med litt hjelp hva dette kan være...for å roe meg litt ned.
Drua Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Kanskje ikke helt det samme men. Mine bryster var sånn for en stund tilbake, ble gradvis ømmere og vonde å ligge på etc. Dessuten ble det nesten sånn at jeg ble opphengt i det, jeg trodde jeg var gravid, jeg trodde jeg hadde kreft, ja alt mulig. Jo mer jeg klemte og kjente etter, jo vondere ble de selvfølgelig. Det gikk over for meg da jeg byttet p-pille merke, det var altså en bivirkning - selv om jeg hadde gått på det merket i flere år. Jeg har også hatt en vond kul som var en betent brystkjertel, selv om jeg ikke visste det før jeg hadde vært på mammografi og tatt celleprøve. Det var en ekkel periode for meg, så jeg forstår godt at du gruer deg. Jeg vil ønske deg lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå