Malama Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Ja, jeg så tråden om fotograf i Bergen, og dette fanget min interesse, ettersom jeg bor i Bergen, helt til jkeg to sekunder senere kom på at vi gidter oss i Ålesund. Og jeg har ikke bodd i Ålesund på 8-9 år, så jeg er litt "utdatert". For all del, mine foreldre bor der, og mamma er gjerne meget aktiv både på å finne lokale, musiker og helt sikkert også fotograf, men jeg tenkte dersom noen her inne hadde noen erfaringer... Det er jo begrenset med fotografer å velge mellom i Åleby'n, det vet jeg, men dersom noen har erfaring med noen av dem, så ville det vært greit å vite. Sånn at jeg har et utgangspunkt før jeg tar telefonrunden (får jeg ikke ut fingeren og begynner med dette så tar sikkert MAMMA snart telefonrunden...)
ashera Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 På bryllupsbilder synes jeg at Aida Foto (Aida Urkedal) desidert er den beste. Bildene derfra er varierte og personlige. Det virker som om hun evner å tolke det enkelte paret og fotografere deretter (i motsetning til han som vi brukte som tar tretten-på-dusinet-bilder). Anbefales!
Malama Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Han som dere brukte, er det også en i Ålesund, kunne du tipset meg (på pm om du ikke vil skrive det) om hvem det er så vi vet hvem som IKKE anbefales også...?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Det er en fotograf i Ålesund som heter Hagen. Usikker på hva butikken heter, men tror det er et eller annet med Hagen (ligger rett overfor ved kinoen i sentrum). Det er ansatt en der som heter Ben Fylling. Han er meget dyktig. Har sett masse brudebilder han har tatt, og han har et godt blikk for gode motiv. De andre fotografene der aner jeg ikke noe om.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg vil også anbefale www.aidafoto.no Har ikke tatt bilder der selv annet enn av barna, men har sett mange fine bryllupsbilder av henne som nevnt over.
ashera Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 (endret) Ben er dyktig på landskap, og godt brukandes på brudebilder også. Har sendt deg en PM, malama. Endret 28. september 2006 av hera
Erya Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 http://piafmodeller.no/ Vi skal bruke henne til å ta bilder i barnehagen, men hun tar også bryllupsbilder...
tuji Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 http://piafmodeller.no/ Vi skal bruke henne til å ta bilder i barnehagen, men hun tar også bryllupsbilder... ← Flere jeg kjenner har skikkelig dårlig erfaring med henne. Konflikter og den slags.
Gjest Gjest_Kanutte_* Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 JEg tror Kristiansen er bra. Synnøve Sorte også. Men vil fraråde deg å bruke Salt Studio. De er lite profesjonelle, også har de en STOR logo på alle bilda. Ikke spesielt fint. Ofte er bilda ganske dårlige også...
Ebano Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 JEg tror Kristiansen er bra. Synnøve Sorte også. Men vil fraråde deg å bruke Salt Studio. De er lite profesjonelle, også har de en STOR logo på alle bilda. Ikke spesielt fint. Ofte er bilda ganske dårlige også... Får håpe TS er godt gift, siden tråden er fra 2006.
bipbopalula Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 (endret) ... Endret 4. april 2010 av bipbopalula
violina Skrevet 17. april 2012 #12 Skrevet 17. april 2012 Ja aidafoto tar veldig bra bilder! Ho har eget studio og er også kjempeflink med utebilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå