Gå til innhold

vil ha hjelp

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei :overrasket:

jeg er en jente på 22 som har fått 2 barn .

jeg spiste masse godis. bor sammen med kjæresten min, vi kjøpte stratos, cola , godis og sneks..

hver gang vi var på butikken.

Vi spiser godt med middag etc. også.Men drikker cola og spiser sjokolade hver eneste dag.kjæresten min er slank, han jobber mye å jeg går hjem med barna.

Jeg er overvektig,ikke så veldig men litt.jeg har løs mage ,etter fødselen.så her en dag bestemte jeg meg for at jeg ikke ville bli feitere.jeg holder på hele dagen , så jeg er ganske aktiv.

men sluttet med godis og cola å sjokolade å alt!!!! for en uke siden.det går faktisk ganske bra :klappe:

.men nå tenkte jeg å begynne med noen aktiviteter.som jeg kan gjøre hjem her.med de mulighetene jeg har hjem her . har ingen apparater.

er det noen som har gode råd. får hvordan jeg kan slanke meg , stamme opp ...øvelser , etc...

alt av svar blir jeg KJEMPE glad for :)

mvh EI SOM HAR SLUTTET HELT MED GODIS!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: :klappe: til deg, fordi du er så flink!!!

Meld deg inn på vektklubben til Grete Roede (gratis). Der vil du finne oppskrifter, tips og triks, og Jeanette Roede har lagt ut øvelser for ulike deler av kroppen.

Du kan også kjøpe deg pilates-dvd. Eneste du trenger da er en treningsmatte, og de koster 200 kr på en sportsbutikk. Kjempefin trening for core muscles, dvs. mage og rygg.

Kjøp deg skritteller, og bestem deg for å gå minst 10.000 skritt hver dag. Kan jo fint kombineres med trilletur, og barnet har godt av frisk luft! :)

Skrevet

Så bra at du vil gjøre noe med det! :)

Det er fint.

Masse lykke til. :)

Skrevet

Har ikke noe å legge til de fine tipsene niomi kommer med. Vil bare ønske deg lykke til og IKKE gi opp hvis du plutselig skulle sprekke en dag.

Følg rådene om kosthold hos Grete Roede eller andre kostholdseksperter, det er ikke alltid nok å bare kutte ut godiset.

:klappe::klappe::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...