Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 litt for mye kaffe litt for seint i går kveld, jeg kunne egentlig ikke forvente noe annet der jeg lå og prøvde å sove til ca 2-3 tida i natt.. Uansett, i går spurte jeg om jeg kunne jobbe litt ekstra (jobber mandag, onsdag og fredag fast) i dag. De sa jada, det er bare og komme, og du kan jobbe så kort/lenge du vil. I dag sovnet jeg da altså fra vekkerklokka, aldri før har den lyden vært så behagelig! Våkner nå, 7 min før jobben starter, og lurer på om det er nødvendig å ringe siden det bare er ekstrajobbing? Eller skal jeg bare komme når jeg kommer? Dette var ganske nytt for meg.
Smascha Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Ring selvfølgelig! Spør når på dagen de helst har bruk for deg! Litt spesielt at du heller enn å gjøre det, velger å logge deg på KG...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Så klart ringer du, det burde være førstepri i stedet for KG!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå