Gå til innhold

Perfekt alder for ekteskap og ungar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg traff ganske bra på tidspunkter for barn og ekteskap egentlig.. Fikk første barn når jeg var 26 og hadde fått de jeg skal ha når jeg var 28. Giftet meg når minstemann var 2 år med barnas far.

Er veldig glad for at jeg fikk barn så tidlig (i disse dager er det tidlig). Jeg ville aldri ha ventet til jeg ble over 30.. Men det er jo andre faktorer som må være på plass også da.. Mann for eksempel.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var helt klar for barn da jeg var 18 faktisk, skulle bare bli ferdig med vgs. så viste det seg at "mannen i mitt liv" ikke var det lenger da vi kom til russetida. Det ble studier og en ny "mannen i mitt liv". Denne gang real. Men livet var spennende akkurat da, og jeg drømte ikke om noen baby. Likevel ble det baby da jeg var 23. I ettertid er jeg glad jeg ikke fikk barn før, men jeg er også glad for at jeg gikk i gang såpass tidlig. Sa hele tida at jeg ikke ville ha barn etter at jeg fylte 30, og fikk min mindste da jeg var 30. Nå ser jeg at slike grenser ikke finnes, og kunne godt hatt en liten en (4 - 5 år) Men alt til sin tid. Er 41, så jeg får heller se fram til å bli bestemor.

Skrevet

Eg trudde alltid at eg skulle studere til eg var 24 (5 år) gifte meg når eg var rundt 27 og få førstemann året etter, og så sistemann to år etter det, mao ferdig når eg var 30. Alt så veldig bra ut lenge, bortsett frå at eg pga reise blei eit år forsinka, og ferdig med studiene når eg var 25. Og då hadde eg vore sambuar i eit år. Og vi snakka om å gifte oss sommaren eg fylte 28, og det var mykje for å få ungar. Men så blei det slutt sommaren eg var 27 i staden...

Og no har eg vore av- og- på singel i 4 år, har begynt på heilt ny utdanning, blir ferdig når eg er 33, har ikkje mann, og ingen planar om ungar før eg er 35 i alle fall... Og for meg er det nøyaktig like aktuelt å adoptere som å få sjølv, så det stresse meg lite. Når ein har funne den ein vil oppdra barn saman med er den rette tida til å få barn for meg. For eg vil helst sleppe å vere aleine, verkar som ein kjempejobb!

Gjest Singel, 35
Skrevet

Jeg drømte om lang og god utdanning, flott jobb, ambisjoner om å alltid se flott ut(utseendemessig), og bevare mine få gode venner.

Målene er nådd, men mine venner og søsken har fått barn og mann, og det er bare meg igjen som ikke har fått til noen langvarige forhold! Jeg er mest opptatt av jobb, reiser og morsomme opplevelser/spenning, og å gjøre det jeg selv vil. Derfor blir det kanskje ikke akkurat lettere med alderen å finne en mann, de er jo alle gifte/samboende. Og skulle det vise seg at mennene er i dårlige forhold, kan en banne på at de aldri går derfra uansett...de blir uansett. :forvirret:

Derfor ser det ikke så lyst ut. Men jeg ønsker en kjekk og oppmuntrende drømmemann som håndterer selvsikre damer, og som er glad i barn og vil ha familie. Helst innen fylte 40 år. :)

Skrevet

Hadde kjempelyst på unger som 17-åring, men jaggu er jeg glad jeg tok pillene mine :ler:

Nå som jeg er uten mann og veksler mellom å være smådesperat og babysyk, og å elske singellivet er det ikke godt å si. Men et sted mellom 25-35 er jeg vel klar for baby jeg og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...