Gjest Miss_alexandria Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 mellom de to? Noen som vet?
aimee Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Nei, jeg vet ikke forskjell, men jeg kan si deg en ting. Samboeren min og jeg fulgte Fedon sine kostholdsråd i 8 uker, og det funka kjempebra! Han gikk ned 6 cm rundt magen, jeg 5 (og 5 rundt rumpe og 4 på lår). Maten du kan spise er god, og jeg følte aldri at vi var på noen slankekur. Det var vi for så vidt ikke heller, vi var ute etter bedre fordøyelse og energi. Fedon har fått mye blanda kritikk, men han funka for oss og derfor vil jeg anbefale han!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Se her. Forskjellen er beskrevet på denne siden.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Se her. Forskjellen er beskrevet på denne siden. ← Ahh, tuuusen takk for linken!
Gjest Miss_alexandria Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Nei, jeg vet ikke forskjell, men jeg kan si deg en ting. Samboeren min og jeg fulgte Fedon sine kostholdsråd i 8 uker, og det funka kjempebra! Han gikk ned 6 cm rundt magen, jeg 5 (og 5 rundt rumpe og 4 på lår). Maten du kan spise er god, og jeg følte aldri at vi var på noen slankekur. Det var vi for så vidt ikke heller, vi var ute etter bedre fordøyelse og energi. Fedon har fått mye blanda kritikk, men han funka for oss og derfor vil jeg anbefale han! ← Takk for svar. Jeg har kjøpt atkins bøkene men ble litt forvirret da fedon også har lignende opplegg og noen jeg kjenner anbefalte ham istedenfor Atkins og jeg begynte å lure på forskjellene på de, siden jeg hadde fått for meg at det nesten var likt
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Litt off topic kanskje men jeg ville heller anbefale Ketolysekuren. Det er noe av de samme som fedon, men man bruker ketostix for å kontrollere at man spiser lite nok kabohydrater. Kjenner flere som har gått mye ned i vekt og blitt der, bl.a. to stk på jobben...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå