Gå til innhold

Oreo!

Gjest Miss_alexandria

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Må bare få sagt at nå selger de Oreo cookies i Bergen!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her også! De er rådyre, 50 kroner for 12 stk. Men veldig gode...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Har aldri forstått hva som er så fantastisk med Oreo, jeg. De er jo egentlig ganske tørre og smakløse. Liker bedre andre sjokoladekjeks, som sjokoringer eller ballerina. :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Har aldri forstått hva som er så fantastisk med Oreo, jeg. De er jo egentlig ganske tørre og smakløse. Liker bedre andre sjokoladekjeks, som sjokoringer eller ballerina. :)

Jeg for min del bruker de mest i orekake, men synes de er ganske så god. Noen venner av meg som har hørt sååå mye om oreo, men aldri har smakt dem, fikk en pakke av meg for ikke så lenge siden. De ble veldig skeptisk da de så at de var helt svarte :overrasket: og de skjønte heller ikke hva som var så fantastisk med dem, men smaken er jo som baken... :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Jeg for min del bruker de mest i orekake, men synes de er ganske så god. Noen venner av meg som har hørt sååå mye om oreo, men aldri har smakt dem, fikk en pakke av meg for ikke så lenge siden. De ble veldig skeptisk da de så at de var helt svarte  og de skjønte heller ikke hva som var så fantastisk med dem, men smaken er jo som baken...

Jeg gikk på amerikansk skole som yngre og alle de amerikanske barna satt og knasket oreos. Helt greie, men jeg foretrekker de norske :) Søstra mi, derimot, elsker dem.

Men oreo kake er godt da ;)

Skrevet

De jeg har kjøpt har tykt sjokoladetrekk, og er i hvert fall dritgode!

Skrevet

Jeg liker ikke de vanlige tørre oreokjeksene, men de med hvit sjokolade utenpå var deilige :kyss:

Skrevet

Spise annenhver med hvitt sjokoladetrekk og original, det er deilig det! :sjarmor: Oreos hadde hatt et prisdropp sist jeg var på ICA iallfall, fra 50 kroner til 35.

Skrevet
Må bare få sagt at nå selger de Oreo cookies i Bergen!!!  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Hvor da?

Skrevet
Har aldri forstått hva som er så fantastisk med Oreo, jeg. De er jo egentlig ganske tørre og smakløse.

Må dessverre si meg enig i dette - jeg synes ikke Oreo-kjeks er noe som helst bedre enn en hvilken som helst uinteressant kjeks. Ikke smaker de noe særlig sjokolade heller, den mørke fargen tatt i betraktning.

Skrevet

helt ok kjeks, men skjønner ikke alt skrytet...

kjøpte det på ica før forrige helg.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Hvor da?

De selger det på Ica på Åsane senter, men sikkert i flere ICA butikker... :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Her også! De er rådyre, 50 kroner for 12 stk. Men veldig gode...

Det var da svært dyrt! Jeg betalte noen og 20 for dem...

Skrevet

Håper de kommer over hele landet da, jeg elsker oreos!

Skrevet
Det var da svært dyrt! Jeg betalte noen og 20 for dem...

Det var nok en luksusvariant jeg kjøpte, med tykk sjokolade utenpå.

Skrevet

De har kommet til hele landet, for jeg bor ikke akkurat i verdens navle, og her har de dem.

Skrevet

De har til og med fått Oreos på Rimi! Jeg :hjerte: Oreos!

Skrevet
De har kommet til hele landet, for jeg bor ikke akkurat i verdens navle, og her har de dem.

På alle ICA i norge? Har ikke funnet på den ICA jeg handler på...

Skrevet

Oreo er ikke såååå godt, må liksom dele de i to og dyppe dem i melk, da er de gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...