Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Så var det min ønskeliste :ler:

Undertøy fra LaPerla

sko fra Sorel.

armbånd fra CC-skye

Gavekort fra Coast

Flybillet til Paris.

Frustererte fruer sessong 2 på dvd.

Kasjmirskjerf.

Og sikker masse mer når tide nærmer seg. Jeg elsker gaver, og er som en liten unge på juleaften.

""må gjemme kontoutskriften fra felleskontoen ""

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helgens planer: jobbe hjemme med et prosjekt som bør være ferdig til mandag. Ingen galmouriøs helg med andre ord. Men jeg skal jobbe i V&R kjolen min, bare for å hygge meg selv. Kanskje jeg går ut å danser på lørdag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Helgens planer: jobbe hjemme med et prosjekt som bør være ferdig til mandag. Ingen galmouriøs helg med andre ord. Men jeg skal jobbe i V&R kjolen min, bare for å hygge meg selv. Kanskje jeg går ut å danser på lørdag ?

Hihi, så herlig å kunne jobbe i nyinnkjøpt kjole! Det hørtes behagelig og ekslusivt ut! Midt i blinken! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så herlig å kunne jobbe i nyinnkjøpt kjole! Det hørtes behagelig og ekslusivt ut! Midt i blinken! :-D

:ler: noe må jeg jo finne på for å glede meg selv.

Dagens antrekk

Sort V&R kjole med belte i livet

Ankelstøvletter fra LaRedoute

Rød strømpebukse

Anna Klein klokke

Hvitt gull kjede fra Bvulgari

Og det lille under fra LaPerla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen braker det løs med ville shoppingtendenser på nett.

Oppvarming med fjorårets Stella tråd

Jeg gleder meg  :)

:legrine: Så bra, det der var herlig mimring!

Gledet meg til årets netthandel-happening jeg også, men jeg hadde glemt at jeg jobber jo da, uten tilgang på nett :forvirret: Så der sparte jeg de pengene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penger spart = shoppe noe annet

Nå er det kommet handlekurv under klærne på H&M sin hjemmeside. Hverken skoene, den hvite jakken eller det røde skjørtet har handlekurv under seg :grine::ler:

Blir det da sånn at jeg må gå for undertøy og trendcoaten, eller den andre sorte kjolen :sjenert: Men den hvite blusen kan shoppes :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trendcoaten som du ønsker deg, er der  :klappe:

Ja, jeg overlever :) Nå har jeg jo allerede kjøpt trenchcoaten i beige, men jeg skal prøve å få tak i den i sort. I tillegg vurderer jeg den sorte strikkekjolen. Det er jo bare å sende den tilbake dersom den ikke passer... Synes også strømpebuksene med hjertene på er søte, men å risikere å ødelegge en sånn tynn strømpebukse til 98 kroner allerede når du tar den på for første gang... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg overlever :) Nå har jeg jo allerede kjøpt trenchcoaten i beige, men jeg skal prøve å få tak i den i sort. I tillegg vurderer jeg den sorte strikkekjolen. Det er jo bare å sende den tilbake dersom den ikke passer... Synes også strømpebuksene med hjertene på er søte, men å risikere å ødelegge en sånn tynn strømpebukse til 98 kroner allerede når du tar den på for første gang... :klø:

Ganske enig i det med strømpebuksen. Hvordan var trendcoaten i str? Jeg er bare 160 lang, og tror den blir for lang for me. Men jeg syntes snittet er så fint. Den sorte strikkekjolen, er super, den må du bare kjøpe. Og som du selv sier, det er jo bare å sende tilbake den du eventuelt ikke liker. Gleder meg til i morgen jeg. Det er klokken 12 norsk tid ikke sant?

Blir så stresset av dette at jeg drikker cola jeg :ler: å jeg som prøver å holde meg unna karbohydrater :overrasket

Dagens nett tips Newsleecher.

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nærmere ettertanke så ønsker jeg meg hele kolleksjonen fra Victor og Rolf. Tror jeg shopper alt jeg kommer over i min str i morgen. Har jo tross alt et mastercard også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Var dere klar over at det er mulig å kjøpe dukker av personene i Lost?

Ja, samboeren min fortalte det.. De selger visst det de kan mens brødet er varmt.. Holder meg til serien jeg, men hører at sesong 3 er ganske spacet.. Noen ganger drar de det litt langt når de får blod på tann disse Hollywood-menneskene :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samboeren min fortalte det.. De selger visst det de kan mens brødet er varmt.. Holder meg til serien jeg, men hører at sesong 3 er ganske spacet.. Noen ganger drar de det litt langt når de får blod på tann disse Hollywood-menneskene  :riste:

Jeg holder på å se sesong tre nå, de trekker det ut ganske mye for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut for å leie en dvd, på veien møtte jeg en gjeng fulle ungdom. Da jeg skulle gå forbi de, sparket den ene meg i kneskålen :overrasket: Jeg ble så forfjamset at jeg ikke fikk frem et ord, men hinket med fremover og hjem igjen. Så her sitter jeg med is på kneet. Fordømte drittunger :sur: hvor har de lært å oppføre seg slik?

Jeg er rasende :kjempesinna:

Whitney Houston - It's Not Right, But It's Okay (Remix)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig teite ungdommer! Sånt er så vanvittig unødvendig... Håper du blir bedre snart. :)

Så i en annen tråd at du var utdannet bibliotekar, får jeg lov å spørre hva du jobber med? Eller, hvilken retning du har valgt å gå... Har ikke helt inntrykk av at du jobber på Deichman, liksom. ;) Jeg er også bibliotekar, var ferdig nå i våres, og foreløpig har jeg et vikariat som researcher... Men ser jo etter fast jobb, så jeg er litt nysgjerrig på hva andre driver med. :)

Gratulerer med strikkekjolen, forresten, den endte jeg også opp med. Den er så utrolig behagelig å ha på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig teite ungdommer! Sånt er så vanvittig unødvendig... Håper du blir bedre snart. :)

Så i en annen tråd at du var utdannet bibliotekar, får jeg lov å spørre hva du jobber med? Eller, hvilken retning du har valgt å gå... Har ikke helt inntrykk av at du jobber på Deichman, liksom. ;) Jeg er også bibliotekar, var ferdig nå i våres, og foreløpig har jeg et vikariat som researcher... Men ser jo etter fast jobb, så jeg er litt nysgjerrig på hva andre driver med. :)

Gratulerer med strikkekjolen, forresten, den endte jeg også opp med. Den er så utrolig behagelig å ha på! :)

Jeg føler meg helt bra i dag, selv om kneet er en smule blått :ler:

Researcher høres ganske kult ut :) . Men tror det eller ei, i studietiden jobbet jeg på Deichman det første året, og som indekserer de andre årene. Jeg tror de fleste bibliotekarer må tenke utradisjonelt nå som arbeidsmarkede er ganske trangt for oss. Har hørt om utrolige mange fra mitt kull som sliter med å få fast jobb. Det er synd siden en bibliotekar kan brukes til så mye :) Men studiet er utrolig gammeldags, og i Oslo kunne det feks legges mer opp etter dansk modell. For eksempel så lærer de merkevareoppbyggning i Danmark, og det er jo mulig å se på folkebibliotek som en merkevare også :) Jeg holder faktisk på å ta mastermodulene nå ved siden av jobb. Både lønnen og bredden stiger ved denne modulen. Jeg har en eksamen snart :overrasket: Burde vell dykke ned i pensum snart, men jeg stoler alltid litt for mye på egne evner :ler:

Lykke til med jakten på fast jobb. Must the force be with you :ler: (var det sånn?)

Kjolen er nydlig, jeg brukte den i går. God og myk og ha på seg :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...