Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

:klem:

Det er aldri noe gøy å krangle med dem man er glad i, spesielt ikke om penger. Føler med deg.  :troest:

:klem::klem::klem: Nei spesielt ikke om penger. Hadde jeg i det minste fått tilbake mitt eget visakort fra banken snart. Håper hvertfall han blir fornøyd når han får en xbox 360 til jul. Mulig han vill skrike til meg da også :forvirret:

Men ok, jeg overlever uten Victor og Rolf klær, jeg overlever uten laredoute klær, jeg overlever uten hårklipp. Men jeg overlever ikke flere krangler :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men skrev ikke du tidligere at det var en uventet økonomisk opptur pga mannen din? Hadde han først gitt deg lov for så å trekke det tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrev ikke du tidligere at det var en uventet økonomisk opptur pga mannen din? Hadde han først gitt deg lov for så å trekke det tilbake?

Yupp det stemmer, så nå sletter jeg hele denne boka også . Ble litt lei av shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Det kommer nye dager, fine dager uten krangling og med nye visakort og penger på konto og rabatter på nettbutikker og alt som er!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Dete var trist å høre! Vi vil jo ikke at du skal forsvinne fra oss! Men det er selvsagt du selv som må avgjøre dette. Vil ihvertfall gi deg en :klem:

"Du ska' få en dag i morgo, så fresk og rein og god!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeei! Det kommer nye dager, fine dager uten krangling og med nye visakort og penger på konto og rabatter på nettbutikker og alt som er!

:klem:

:klem: ja det gjør det faktisk :ler: heldigvis har jeg penger på konto, venter bare på kortet mitt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dete var trist å høre! Vi vil jo ikke at du skal forsvinne fra oss! Men det er selvsagt du selv som må avgjøre dette. Vil ihvertfall gi deg en  :klem: 

"Du ska' få en dag i morgo, så fresk og rein og god!"  ;)

Så snill du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp det stemmer, så nå sletter jeg hele denne boka også . Ble litt lei av shopping :)

Nei, du må ikke forlate oss!! Det ordner seg nok med mannen din, skal du se... :klem:

Jeg har også hatt ørten krangler med min samboer vedr. shopping, men det ordner seg alltid til slutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Uff jeg er så dramaqueen :ler::ler:

Kan jo ikke forlate dere :)Det er bare at jeg hater krangler om penger, har vokst opp i et hjem hvor det var hverdagskost. Uansett vi kom til en god enighet. Og det er faktisk ikke noen økonomiske problemer her i huset, Vi tjener begge gode nok penger til mine shoppingdager, ble bare litt mye med sofa, stuebord, gardiner etc denne mnd. Å ja jeg tar litt av noen ganger, men man er da tross alt kvinne :ler:

I dag er planen å spise lunsj med en venninne, og kjøpe en Dior øyesminkefjerner. Og jeg skal selvsagt jobbe noen timer.

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod opp tidlig i dag. Brukte lang tid på badet, laget mitt eget lille hjemme spa. Tenkte hardt på om jeg skulle ta en tur på Hennes og Mauritz. Da klokken nærmet seg 13, måtte jeg bare ut en tur. Pakket skritttelleren min i lomma og la ut på tur. Bena mine beveget seg automatisk mot Hennes i stenersensgata :ler:

Jeg ble skuffet, ikke noe kaos i det hele tatt, og masse Victor og Rolf klær. Jeg tok med meg den hvite boblejakken i prøverommet, den var utrolig mye finere i virkligheten enn på bilder, Jeg prøvde også en rosa kjole. Men ingenting satt perfekt. Jeg gikk videre til Hennes på Oslo city. Her var det litt mer folk, og større utvalg av klær. Jeg prøvde en cardigan, en dressbukse og en trendcoat. Syntes alle tingene var utrolig simple i materiale og snitt. Men kjøpte til slutt en t-skjorte bare for å ha kjøpt noe. Så jeg endte opp med en cola light, knaskerøtter og en t-skjorte på dagen jeg har ventet på i flere månder :ler:

Fikk en smekker Victor og Rolf pose og en parfymeprøve med på kjøpet :klappe:

Shppping på nett natt til mandag ? Tja muligens for å kjøpe den hvite jakken. :sjenert:

Jeg hentet ankelstøvlettene mine på posten i dag. De var kjempe fine, utrolig fornøyd med Laredoute salget til nå.

Jeg fikk utrolig mange skritt på skrittelleren min i dag, takket være Victor og Rolf sin kolleksjon.

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på H&M på Solsiden kjøpesenter her i byen ca kl. 14.15 idag og da var det rimelig skrapa for Viktor&Rolf-klær. Jeg vil ha trenchcoaten i både sort og beige, men de hadde ingen igjen. Jeg kunne også tenkt meg den sorte strikkekjolen, selv om jeg har utelukket den fordi den er unødvendig dyr til å være en vanlig strikkekjole. De hadde 1 stk. igjen i str. XS... Fant ut at det var liten vits i å dra på H&M på Trondheim Torg for de var sikkert utsolgt der også.

Så det blir nett-shopping på meg natt til mandag. Vi jo også gjenta fjorårets morsomme happening og lage en egen tråd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gjøre nettshopping igjen. Det var så utrolig morsomt i fjor. Jeg ønsker meg også den strikkekjolen, den var utsolgt i Oslo, så jeg har ikke fått sjekket den ut enda. Gleder meg til klokken 12 på søndag :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det overfladisk å være avhengig av shopping?

All around me are familiar faces

Worn out places, worn out faces

Bright and early for their daily races

Going nowhere, going nowhere

Their tears are filling up their glasses

No expression, no expression

Hide my head I want to drown my sorrow

No tomorrow, no tomorrow

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skal jeg bruke penger på tannlege :sur: Men en kvinne trenger jo et blendende smil :forvirret:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannleger kan å ta seg betallt, 1000 kr for 30 min. Tenkt det koster jo nesten like mye som en kasjmir genser :ler:

Jeg bruker en tannlege utenfor Oslo, jeg bodde en periode i Gjøvik og fant en veldig flink tannlege der. Da jeg flyttet tilbake til Oslo så kunne jeg ikke la denne tannlegen være, så når jeg skal til tannlegen drar jeg helt til Gjøvik :ler:

Men Gjøvik har også et stor kjøpesenter CC-marten med 70 butikker. Og de har en Hennes og Mauritz. Jeg måtte innom, og der rett forand meg hang strikkekjolen. Slankingen min har gjort underverker og jeg er nå en størrelse S :klappe: Jeg handlet kjolen, og ble så glad at jeg ikke en gang grudde meg til tannlegen :ler:

På Gjøvik var de fleste klærne inne, og jeg trekker tilbake det med dårlig kvalitet. collegegenseren var utrolig fin i virkligheten. Jeg var overasket over hvor mye klær som hang der, og spurte damen i kassen om de hadde fylt på i dag. Hun lo og sa nei, men de hadde solgt så dårlig i går at Oslo hadde ringt de og spurt hva de drev med. Hvordan kunne de klare å selge ingenting :ler: Folk der oppe er kanskje ikke så opptatt av Victor og Rolf.

På nett mandag skal jeg se om jeg får fatt i skoene (sorte pumps) og en hvit skjorte med hjerte på. Må nettet være med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne månden skal jeg begynne å shoppe julegaver. Deilig å shoppe til noen andre enn meg selv. Her er de planene jeg har lagt til nå:

Mannen min : xbox 360. Stod mellom xbox og en klokke fra tissot. Jeg syntes han fortjener en xbox mest. Godt for mannen og bli litt barn igjen :)

Moren min: En biografi om Mette Marit (hun ønsker seg denne), og et kasjmir skjerf fra Steen og strøm.

Faren min: Dette er vanskelig, hender nok opp med en skjorte :ler:

Tanteungen min: Liverpool klær, det stor øverst på ønskelisten i år.

Svigermor med mann: Enda venskligere, ender nok opp med noe fra Glassmagasinet. Hun foretrekker dyrt og flott, så det blir sikkert en kunstbolle eller noe sånn. Må huske å spørre henne hva hun ønsker seg.

Svigerfar med kone: Uff enda verre, dette overlater jeg til mannen min.

Tanten min: Et kasjmirskjerf .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...