Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Denne helgen har jeg brukt til mental avspenning, lange turer i skog og mark, kombinert med innekos og fyring på peisen. Godt å komme seg litt ut av byen noen ganger. Ingenting er så deilig som å gå en lang tur i nysnø med et glimt av sol, gode varme klær og gleden over å komme inn igjen etterpå. Kjenne at kroppen er sliten, mens en sitter med pledd forand peisen og en kopp deilig kakao.

Men jeg rakk selvsagt å gjøre et lite innkjøp til jobbgarderoben min, en sort dressbukse som sitter perfekt. Den kommer til å ta seg godt ut sammen med kasjmir genseren min med v-hals.

Denne uken er det Victor og Rolf eventen som står for tur, i tilegg til at jeg fortsatt trenger en tykk strømpebukse og en noen hårklyper.

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg rakk selvsagt å gjøre et lite innkjøp til jobbgarderoben min, en sort dressbukse som sitter perfekt. Den kommer til å ta seg godt ut sammen med kasjmir genseren min med v-hals.

Kor kjøpte du denne dressbuksa? Syns alle dressbukser er så store i skrittet, som om det er noko til eg skulle ha plass til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor kjøpte du denne dressbuksa? Syns alle dressbukser er så store i skrittet, som om det er noko til eg skulle ha plass til  :ler:

Zara (skrives det slik ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal droppe Victor og Rolf eventen. Fant liksom bare en rød kjole som jeg kunne tenke meg, vet ikke om jeg orker så mye styr i butikken for den ene kjolen :sjenert: Lurer på om den kjolen kommer på nett jeg :sjenert:

Og for første gang på lenge så har jeg litt dårlig råd, så det må bli budsjett shopping frem til kortene mine er tilbake på plass :sur: dumme bank, dumme lv-veske, dumme gucci lommebok :sur: Jeg vill ha tilbake minibankkortene mine nå, eller jeg vill finne igjen mastercardet mitt. Jeg kan ikke fordra å telle penger. Må bli stekt ris og grønnsaker hele denne uken :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke engang hvordan jeg skal lage stekt ris  :sur:  :sur: dette kan bli gøy  :sur:  :ler:

Hvis jeg går glipp av hele Victor og Rolf eventen, så skal jeg bestille meg et par nye støvletter fra duoboots. Fordi jeg fortjener det

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg går glipp av hele Victor og Rolf eventen, så skal jeg bestille meg et par nye støvletter fra duoboots. Fordi jeg fortjener det

:klappe::Nikke:

Hvilke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uventet økonomisk opptur, i form av min kjære mann, gjør Victor og Rolf eventen til et faktum. Jeg skal handle på torsdag :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uventet økonomisk opptur, i form av min kjære mann, gjør Victor og Rolf eventen til et faktum. Jeg skal handle på torsdag  :klappe:

Heldiggris :-D

Har du hentet pakken din ennå?

Synd du ikke får kåpen din nå, var så spent på den. Men støvlettene og kanskje kasjmirgenseren?

Jeg får ankelstøvlettene mine om 7-10 dager. mens kåpen kommer ca 25 november. Da har jeg noe å glede meg til :)

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris :-D

Har du hentet pakken din ennå?

Synd du ikke får kåpen din nå, var så spent på den. Men støvlettene og kanskje kasjmirgenseren?

Ankelstøvlettene er innlevert posten i dag, selv om jeg fikk e-post den 2/11 om at de var sendt. Men de er hvertfall på vei, så jeg gleder meg :)

Veldig spent på kåpen jeg også, Kasjmirgenseren er heller ikke sendt enda. Jeg er ikke særlig imponert over lvereingstiden til Laredoute om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fått pakken min, jeg. Synes det har tatt utrolig lang tid, med tanke på at de skrev leveringstid 7-10 dager... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fått pakken min, jeg. Synes det har tatt utrolig lang tid, med tanke på at de skrev leveringstid 7-10 dager... :forvirret:

Dette er utrolig irriterende, burde stått leveringstid 14-20 dager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må skrive om genseren din når den kommer, jeg har og lyst på kashmir....

Jeg skal skrive noe sånn som Miracl3 tester kasjmir. Jeg gleder meg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite shopping på meg denne uken, men ser frem til torsdag, Har også fått bestilt meg frisør time til fredag den 17 klokken 10. Da får jeg ny farge og klipp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk pakken min fra halvpris-salget hos La Redoute idag :)

Kjempefornøyd med pyjamasene til babyen, men ikke helt fornøyd med boleroen jeg kjøpte til meg selv... Så den går i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakken min fra halvpris-salget hos La Redoute idag :)

Kjempefornøyd med pyjamasene til babyen, men ikke helt fornøyd med boleroen jeg kjøpte til meg selv... Så den går i retur.

Så bra at pysjamasen var fin, men synd med boleren. Bra det kan sendes tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Ok da er det bestemt, helt alvorlig. Det blir ingen Victor og Rolf event på meg, det blir heller ingen frisør time. Jeg hadde en krangel med min mann da han mente jeg brukte for mye penger, og ja tydligvis så plager dette han. Jeg gidder ikke mer, jeg lar det hele være. Ingenting er verdt en krangel med han, og uansett om han kommer i morgen og sier jeg kan handle, eller gå til frisøren, så skal jeg ikke gjøre det. He broke my heart this time :sur::sur::grine: Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det er aldri noe gøy å krangle med dem man er glad i, spesielt ikke om penger. Føler med deg. :troest:

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...