Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg lar LaRedoute salget gå sin gang uten meg. Jeg trenger strengt talt ingenting, og burde spare på pengene mine til Victor og Rolf sine klær kommer i butikken 9/11. Men jeg får se hva som skjer i morgen, har utrolig lyst på denne hviten kåpen. Men jeg trenger den strengt talt ikke. Jeg må tenke på dette til i morgen :sjenert:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens antrekk ble klassisk kontorantrekk : sort dressbukse, v-genser, sorte pumps og en kåpe med hundtannsmønster.

Og ja jeg skal shoppe på LaRedoute salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du bestemt deg for det igjen nå, ja? ;)

Jeg får ikke opp nettsiden til La Redoute idag... Hm... Så noen knallfine støvletter der igår, laaaange i sort semsket skinn. Men de hadde bare små størrelser igjen... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestemt deg for det igjen nå, ja? ;)

Jeg får ikke opp nettsiden til La Redoute idag... Hm... Så noen knallfine støvletter der igår, laaaange i sort semsket skinn. Men de hadde bare små størrelser igjen...  :tristbla:

:overrasket: siden kan ikke være nede nå, blir sikkert kaso i kveld. Jeg vingler hele tiden, men salg er salg, og kan jo ikke gå glipp av supersalg. Og jeg har faktisk ingen hvit kåpe fra før, men jeg har 2 røde, 2 sorte. 1 grønn, 1 mørk blå, 2 i hundtannsmønster og en i plommefarge. Pluss et par i tweed. Er klart jeg trenger en i hvit også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det mye omtalte LaRedoute salget over for meg. Totalt kaso, trege sider. Men jeg hadde truimfkortet, min manns nye superraske pc. Da jeg forstod at min bærbare bare hang seg, kastet jeg mannen av pc-en mens jeg skrek salg :ler::ler:

Jeg kjøpte selvsagt den hvite kåpen

Ankelboots

:klappe::klappe::klappe::ler:;)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :) Hvordan gikk det, kjøpte du de,  eller ikke?

Sambo sa at det var horestøvletter og at jeg ikke fikk lov å kjøpe dem :legrine: De var også utsolgt igjen nå...

Kjøpte denne boleroen

Bolero

Og 4 kjempesøte pyjamaser til babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sambo sa at det var horestøvletter og at jeg ikke fikk lov å kjøpe dem  :legrine:  De var også utsolgt igjen nå...

Kjøpte denne boleroen

Bolero

Og 4 kjempesøte pyjamaser til babyen :)

Kjempe fin bolero :) Dette med horestøvletter er noe av det festligste jeg har hørt på lenge :ler::ler: Utrolig kjappe kommentarer fra din kjære :klappe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin, tok den bort fra shoppingbagen i siste liten jeg... pengene vet du..

Det er bra å la fornuften råde noen ganger. Jeg hadde også egentlig tatt en kåpe til i rødt, og en kjole (samme som du kjøpte), men jeg tok de bort. 1500 kr er nok for en kåpe og et par sko :) Utrolig fine støvletter du kjøpte deg :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...