Miracl3 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 18. oktober 2006 On noen dager åpner nettbutikken duoboots i Norge. Gjett om jeg gleder meg. Mine store legger skal få fråtse i boots, uten at jeg må betale toll og moms I dag er det shoppe dag med en venninne. Klokken 16 møtes vi utenfor Zara i Bogstadveien, og første stopp blir Zara. Jeg har planlagt å bruke minimalt med penger, men jeg skal se etter et par ankelhansker, og en kjole. På posten ligger Hennes & Mauritz pakken min å venter på meg. Gleder meg som om det er juleaften. Jeg har forestten sett en kjempe fin 50-talls kjole hos Hennes på Oslo City i går. Den er sort og halvlang med perlekanter rundt halsen og nederst på ermene. Jeg vill ha, og jeg må ha Blir kjempe lekker med hvite boots og hvit håndveske til. Ser for meg den riktige 50-talls håroppsatsen sammen med den . Å jeg drømmer om den kjolen . Kjærsten min har fått i oppdrag å gå innom Triaden for å se etter den grå Ebba kjolen i dag. Damen bak kassen tipset meg om at den var på vei inn igjen. Den grønne er av høstens beste kjøp, så da må jeg så klart ha den grå også. Desutten skal den flotte kjæresten min kjøpe med lakk i fargen brun eik til resten av møblene mine. Å jeg elsker å shoppe, det gjør meg så utrolig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. oktober 2006 #42 Del Skrevet 18. oktober 2006 On noen dager åpner nettbutikken duoboots i Norge. Gjett om jeg gleder meg. Mine store legger skal få fråtse i boots, uten at jeg må betale toll og moms ← Så spennende! Så ut som det var mye fint her, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gårsdagens rundte endte med en lang genser i blomme farge, en veske i gullfarge med lenke fra Bianco, og en svart halvlang kjole fra Hennes Ikke de store tingene med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 23. oktober 2006 Onsdag klokken 19, salg hos Laredoute i 30 min. 50 prosent avslag på alt Her er det jeg planlegger å kjøpe , salg eller ikke salg Genser med v-hals Skjørt Kjole Kjole2 Kjole 3Kjole 4 Hvit kåpe Håndleddvarmere Er egentlig usikker på om jeg ønsker å stresse med dette he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. oktober 2006 #45 Del Skrevet 23. oktober 2006 Onsdag klokken 19, salg hos Laredoute i 30 min. 50 prosent avslag på alt Her er det jeg planlegger å kjøpe , salg eller ikke salg Kjole2 Hvit kåpe Er egentlig usikker på om jeg ønsker å stresse med dette he he ← Har også lurt på å bestille denne kjolen, den er fin! Likte også kåpa, ser ut som den sitter fint på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg tror den kåpen sitter fint, og kjolen må jeg nesten bare ha Også var det dette med duoboots da.Klarer ikke å velge mellom disse to : Palma Ved denne liker jeg at den ikke er så lang, og tror den vill passe godt til en del av skjørtene mine. Biscay Dette er en tøff modell med kant som kan brettes ned og opp. Vill passe bra til jeans Biscay i lilla Er mulig jeg må bestille begge Endret 23. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Flere bilder fra Victor og Rolf fra Hennes & Mauritz Victor og Rolf Skjørt og bluse Genser Trendcoat Blazer Kjole og sko Bluse, skjørt og sko Jeans, genser og sko Klær til herre Herrefrakk Flere bilder fra kolleksjonen Jeg begynner nå å forstå hva neste måndes lønning vill gå til Victor og Rolf fra VG-tv Endret 23. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. oktober 2006 #48 Del Skrevet 23. oktober 2006 Flere bilder fra Victor og Rolf fra Hennes & Mauritz Skjørt og bluse Kjole og sko ← Jeg kunne tenkt meg skjørtet, blusen og kjolen. Ser kjempefint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ønsker meg disse røde klærne Jeg er syk i dag, så i dag er det virkelig den store nett dagen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. oktober 2006 #50 Del Skrevet 23. oktober 2006 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 23. oktober 2006 God bedring! ← Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg er fortsatt syk, og leter etter det perfekte garderobeksap på nett Og mens jeg leter kan jeg sette opp ønskelisten min fra Kid: Pledd Rødt ullpledd: trenger 2 stk. Pynteputer til sofa Eplegrønn pyntepute : 2 stk Rød pute . 2 stk Mørk brun pute . 1 stk Duker Duk Duk 2 Peru duk Sengesett Oriental sengesett Medina sengesett "Drømme seg langt bort" Bilde fra Skeidar Endret 24. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal si opp jobben min i morgen, for jeg har fått en ny jobb. Det eneste jeg tenker på er hva jeg skal hå på meg når jeg levere oppsigelsen vill jo se fresh og bra ut. Tror jeg begynner å bli rimlig smågal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. oktober 2006 #54 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal si opp jobben min i morgen, for jeg har fått en ny jobb. Det eneste jeg tenker på er hva jeg skal hå på meg når jeg levere oppsigelsen vill jo se fresh og bra ut. Tror jeg begynner å bli rimlig smågal. ← Jeg er akkurat lik, det er det første jeg også tenker på når jeg skal noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er akkurat lik, det er det første jeg også tenker på når jeg skal noe.. ← Så bra å høre at det ikke bare er meg som er slik. phu det var beroligende Hver gang jeg skal noe som er viktig for meg, så tenker jeg utrolig nøye over dette med klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. oktober 2006 #56 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal si opp jobben min i morgen, for jeg har fått en ny jobb. Det eneste jeg tenker på er hva jeg skal hå på meg når jeg levere oppsigelsen vill jo se fresh og bra ut. Tror jeg begynner å bli rimlig smågal. ← Glemte forresten å skrive lykke til både med antrekk, oppsigelse og ny jobb...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 24. oktober 2006 Glemte forresten å skrive lykke til både med antrekk, oppsigelse og ny jobb...! ← Tusen takk Gruer meg til oppsigelse for min arbeidsgiver har satset stort på meg. Jeg har lært utrolig mye og vokst på den jobben jeg har hatt til nå. På tide å skifte beite, slik at lønnen blir høyere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. oktober 2006 #58 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du er mye mere gal når det gjelder shopping enn det jeg noen sinne har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. oktober 2006 #59 Del Skrevet 24. oktober 2006 Oh! Denne dagboken må jeg legge til på mine innlegg, for her var det mye lekkert :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du er mye mere gal når det gjelder shopping enn det jeg noen sinne har vært ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå