Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg vill lage julekalender til mannen min, men er jeg krativ nok til å finne 24 småpakker :forvirret:

1. Sovemaske

2. Ullsokker

3. Duftelys

4. Boxershorts

5. Håndkrem

6. Barberhøvel

7. Julemagasin

8. Masasjeolje

9. Avslappende badesalt til badekaret

10. Pepperkake

11. DVD

12. Kjærlighet på pinne

13. Duftelys igjen

14. Sjokolade

15. Appelsin

16. Leppomade

17. Lavkalori øl

18. Fotkrem

19. Hjertesåpe

20. Deodorant

21. Hårgele

22. Hjerte sjokolade

23. Pikekyss

24. XBOX 360

Hmm må tenke litt på dette :sjenert: Litt feminin julekalender kanskje :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mye spennende! Men kanskje litt feminin, ja! Ihvertfall for min mann... :)

:ler: jeg tror hvertfall sovemaske, duftelys, håndkrem fotkrem og i hvertfall lavkaloriøl vill bli for mye for min mann :ler: Må nok gå i tenkebolsen igjen, jeg tar imot alle tips :) ser ut til at jeg trenger all den hjelpen jeg kan få :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har shoppet nytt medlemskap på treningssenter :hoppe:

Oxigeno

Gleder meg til å teste ut adventure spinning.

Jeg vant en pakke med Dove produkter i dag på ICA. Så nå har jeg en hel stor og deilig Dove pakke til en verdi av 1000 kr :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant en pakke med Dove produkter i dag på ICA. Så nå har jeg en hel stor og deilig Dove pakke til en verdi av 1000 kr  :hoppe:

Oj, så deilig!! :overrasket: Hvordan fikk du til det, holdt jeg på å si...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så deilig!!  :overrasket:  Hvordan fikk du til det, holdt jeg på å si...??

Jeg har nesten aldri vinnerlykke, men denne gangen hadde jeg flaks, Svarte på en sånn kuppong på ICA for noen uker sider :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det 1 desember :hoppe: Jeg gleder meg utrolig mye. Liker disse nedtellings dagene til jul. Jeg er forkjølet igjen, og må ta noen dager fri fra trening. Utrolig kjedlig. I tilegg til at jeg skal begynne å den nye jobben min på fredag. Jeg fikk påvist TWAR i høst, og må nok regne med en lang periode før jeg blir helt frisk, Men jeg begynner å bli så lei, det går liksom bare 4 uker mellom hver forkjølelse eller bihulebetennesle eller lungebetennelse. Og jeg som nesten alltid er frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i ny jobb!

Du er ikke alene om å være forkjøla...*snufs, snufs*

Hva er egentlig TWAR? Du må forresten ha god bedring! :klem:

Tusen takk. TWAR er kort fortalt en infeksjonssykdom som gir en spesiell lungebetennelse med Chlamydia i lungene. Selvsagt en annen Chlamydia enn den som finnes andre steder :ler: Men kroppen bruker lang tid på å bli bra, nesten som ved kyssesyke, og det kan ikke behandles med antibiotika, Ro og hvile skal hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg prøver å spare litt penger nå før jul skriver jeg om små innkjøp. Syntes det blir feil å bruke for mye penger på meg selv før jul, og liker tanken på å bruke penger på andre enn meg selv .

Dagens innkjøp: Ingefærte.

Ingefær skal virke oppkvikkende, mot reisesyke, bedre betennelser og være bra for stoffskifte. Det er en gammel naturmedesin, som har blitt brukt i mange år og særlig i India. Selve teen smaker litt sterkt, og kan med hell tilsettes litt honning eller sitron.

Jeg ønsker meg to bøker av Christopher Hansard

- Tibetansk livskunst om tankeenergi og meditasjon

- Tibetansk legekunst & livsvisdom : om hvordan du kan helbrede deg selv ved hjelp av urter.

Jeg har reservert yoga time på mitt nye treningssenter i morgen, og er spent på hvordan det er. Alltid gøy med nye impulser og nye instruktører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos healer. Føler en indre harmoni og er utrolig sliten. Jeg ble scannet for sykdom, men fikk beskjed om at jeg var frisk. Jeg kjente en utrolig energi og varme som fylte rommet og fikk meg til å slappe av. Nå opplever jeg en strøm av kjærlighet og gode tanker. Jeg skal helt klart tilbake, dette var vell anvendte 400 kr.

Jeg har har eksamen om en uke. Er ikke en gang stresset, jeg vet det kommer til å gå bra. I morgen skal jeg trene yoga, spise lunsj med en venninne, slappe av. Jeg har fri og det er deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så spennende :) Jeg har også lyst til å dra til healer en gang.

Ja jeg tror alle mennesker har godt av å prøve dette. Om det så bare er for å finne ut om det er noe for seg. For meg er healing en slags energi, og ikke de store opplevelsene i form av kroppslige plager som blir bra. Siden jeg ikke har noen kroppslige plager på den måten. men jeg tror og er sikker på at det kan virke smertelindrende. Jeg liker bare opplevelsen, og lærdommen av healing. Jeg føler at det utvikler meg som menneske på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent yoga og tatt steambad. Utrolig deilig :) Har ikke shoppet annet en en club sandwicht til lunsj :ler: En uke til lønn :hoppe: Da skal jeg shoppe julegaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det Oxigeno som var det nye treningssenteret ditt? Det nede ved Akerselva? I tilfelle, likte du det? Jeg og sambo har lurt på å bytte til det, siden det ligger ganske nærme, men så har vi ikke kjent noen som har testet det... ;) Vi trener mye yoga, var timene bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Oxigeno som var det nye treningssenteret ditt? Det nede ved Akerselva? I tilfelle, likte du det? Jeg og sambo har lurt på å bytte til det, siden det ligger ganske nærme, men så har vi ikke kjent noen som har testet det... ;) Vi trener mye yoga, var timene bra?

Hei. Ja det er det. Jeg trives veldig godt der, yoga timene er litt annerledes enn jeg er vant med. Litt mer stressende timer, inspirert av Asthang yoga. Jeg er mest på yoga 2 timer. badstuen og steambadet er verdt å bytte for, alle kondisjosmaskinene har interigert tv, og interiøret er topp. Lett og luftig atmosfære, hyggelig personale. Men det kunne vært litt flere gruppertimer i sal. Utrolig trendy og avslappende senter :) Har du sett på hjemmesiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...