Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk. Grønn

Du har utrolig god smak! :-D

HM har lagt inn så mye fint i dag, at det klør litt i fingrene, men økonomien tillater det ikke :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse fine, nye klær i nettshoppen til HM nå, ja! Jeg har lyst på den sorte halterneck-kjolen.

Jeg fikk forresten lønn idag! :tunge1:

:ler:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har utrolig god smak!  :-D

HM har lagt inn så mye fint i dag, at det klør litt i fingrene, men økonomien tillater det ikke  :frustrert:

Tusen takk for det :)

Jeg er fakturakunde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine, nye klær i nettshoppen til HM nå, ja! Jeg har lyst på den sorte halterneck-kjolen.

Jeg fikk forresten lønn idag! :tunge1:

Har du noen planer for lønnen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten H&M konto hadde det blitt lite shopping :ler:

Etter fire timer med organisasjonsteori på skolen i dag, så bestemte jeg meg for å bruke litt penger. Hadde jo lært en hel del om ulike innvesteringer. Jeg bestemte meg for å innvestere i kasjmir fra Hennes og Mauritz. Er lei av å vente på La Redoute. Kjøpte en sort v-genser, en topp og en kosebukse. Kasjmir er noe av det mykeste og mest behaglige jeg har kjent mot kroppen. Dette er noe som gir velvære, så jeg tror frøken Hatch ville vært fornøyd med meg :ler:

Luere på om jeg skal foreslå kasjmir som årets julegave på arbeidsplassen min. Alle ansatte får et kasjmir skjerf og en juleøl. Siden alle ville fått like skjerf så ville dette styrket teamet. Alle ville følt seg som en del av bedriften, Kanskje det går hvis jeg nevner at bedriftens logo kan være på den ene siden på skjerfet :sjenert:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Her skal jeg handle godis til jul  :nisse:  :sikle:

Smart! Samboeren min eeeelsker hvit sjokolade, så nå vet jeg hva jeg skal putte i en av lukene på julekalenderen hans! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg hentet gardinene mine hos sydama. Flotte gardiner, men helt umulige å henge opp. Jeg skal henge de på kroker, men de er så stive at de bare sklir fra hverander. Noen som har noen råd ?

I dag har jeg handlet :

- en sort kjole med knepping og belte i livet fra Vero moda

- en Kerastase volum spray

- Røde knestrømper (skal brukes sammen med kjolen)

- Markør vitrineksap fra Ikea

Og jeg har klippet håret :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg handlet Tigi bed head "Ego boost" :klappe: Den lukter fantastisk godt, og etterlater håret mitt skinnende og med en silke myk følelse. Jeg bruker egentlig utrolig masse stæsj i håret mitt. Har en egen ukeplan for kur, og diverse produkter.

Søndag: Fuktighetskur (Shampo Bain satin nr 2 og kur fra samme) Tar også ansiktsmaske, og øye og leppe maske på søndag. Peeling av hud og filing av føttene.

Mandag. hviledag

Tirsdag: Renseshampo (Redken)

Onsdag: hviledag

Fredag: Proteinkur (Vasker først med bain satin fra Kerastase og bruker kur fra Kerastase)

Lørdag: hviledag for håret, men napper øynbrynene hvis det trengs.

I tilegg så bytter jeg på med Tigi bedhead, Redken antisnap og Kms silker som leave in produkter. Bruker gjerne shin drops i helgene. Klipper tuppene hver sjette uke, og passer på å drikke masse vann. Bruker egne produkter fra Redken hvis jeg skal varmetørke håret, eller rette det ut. Bruker volum shampo, og volum krem fra Kerastase de dagene jeg ønsker ekstra volum.

Ikke rart jeg syntes det ofte tar mye tid om morgenen. Driver dere andre med så mye stæsj? Eller holder jeg på å bli smågal?

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du holder på å bli smågal.

Jeg aner ikke hva halvparten av det du putter i håret er engang, men jeg bruker shampo og balsam når jeg vasker håret. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg sitter med ansiktsmaske nå... :erter: Jeg har ingen ukeplan, men i helgen tar jeg meg alltid tid til ansiktspleie med peeling, sånne nose strips som tar ut sorte prikker, rensemaske og fuktighetsmaske/oppkvikkende maske. Bruker for det meste produkter fra REN. Jeg peeler også hele kroppen og tar hårmaske. Også prøver jeg å få tid til ihvertfall peeling og oppkvikkende maske én gang til i løpet av ukedagene. Det er jo veldig deilig å ta seg tid til sånt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...