Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skal jeg hente pakken min fra H&M  :hoppe:

De dagene er ganske store her i huset også :ler:

Hva har du bestilt? Og takk for hilsen i shoppingdagboka mi forresten :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fint. Spesielt den lys grå cardiganen ser skikkelig deilig ut :smilbla:

Tror jeg og du har ganske lik smak innen klær. Har titta litt i dagboka di og synes du handler mye fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må planlegge julegaveinnkjøpene:

Svigermor

Sølvbelte deler til bunda, og en velvære kurv

Mann til svigermor

Aner ikke :sjenert:

Svigerfar

Peispuster, må finne ut hvor de selger sånne ting

Mamma

Eggekoker, og en biografi om Mette Marit (hun ønsker seg den, ikke mitt valg)

Pappa

Skjorte og slips, enkelt og greit .

Tante M

Kontantkort til mobilen, det var da også noe å ønske seg.

Fetter med dame

Den er vanskelig,

Tanteunger

Liten gutt: brannbil

3 stk jenter: smykke i sølv, alltid en slager.

Onkel R

Dvd og en boxershorts

Bestemor M

Uff hun er senil, så jeg vet ikke helt hva hun vill ha. Men lanskje noe til å henge på veggen

Bestefar t

Sokker, slåbrokk og tøffler.

Bestemor til mannen

Kurv med kaffe, sjokolade, krydder, etc.

Mormor og bestefar

Stor kurv med blomster og sjokolade

Min elskede mann

XBOX 360 med harddisk.

Lurere på om jeg har glemt noen nå.Jeg har ikke så stor familie, og vi har bare et ok forhold så jeg gidder ikke legge så mye i det ;)

Venninner gir jeg ikke til, vi tar heller en stor fest i romjulen :ler:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smugtittet på vårmoten på H&M

La inn en bestilling på dette  :sjenert:

Hvit bluse

Rosa tørkle

Rød bluse

Rød cardigan

Halterneck topp

Korallrød topp

Den øverste hvite blusa har jeg sett meg ut også, og det rosa tørkle. Men jeg synes den er så fin i den gule fargen også jeg (blusa altså). Men gule plagg innebærer jo at man har opparbeidet seg en gylden og fin brunfarge også. Ellers ser det jo bare gustent ut, synes jeg vaffal :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste hvite blusa har jeg sett meg ut også, og det rosa tørkle. Men jeg synes den er så fin i den gule fargen også jeg (blusa altså). Men gule plagg innebærer jo at man har opparbeidet seg en gylden og fin brunfarge også. Ellers ser det jo bare gustent ut, synes jeg vaffal  :sjenert:

Gult er utrolig fint, men som du sier den trenger en opparbeidet brunfarge. Det gjelder også for hvit syntes jeg, hvertfall når det er helt hvit. Jeg er ganske heldig der siden jeg har en litt gyllen hud året rundt, men den som er gyllen ønsker alltid å bli brun :sjenert: Jeg har gener tilbake til Italia og Frankrike, og dermed en litt gyllen hud.

Jeg skal ta meg en tur på steen og strøm i dag for å kjøpe litt sminke, også må jeg begynner på julegavene. Og jeg har bryllupsdag 31 desember, så jeg enda en grunn til å gi min mann en gave til. Trenger også noen grønne planter til stua :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult er utrolig fint, men som du sier den trenger en opparbeidet brunfarge. Det gjelder også for hvit syntes jeg, hvertfall når det er helt hvit. Jeg er ganske heldig der siden jeg har en litt gyllen hud året rundt, men den som er gyllen ønsker alltid å bli brun  :sjenert: Jeg har gener tilbake til Italia og Frankrike, og dermed en litt gyllen hud.

Jeg skal ta meg en tur på steen og strøm i dag for å kjøpe litt sminke, også må jeg begynner på julegavene. Og jeg har bryllupsdag 31 desember, så jeg enda en grunn til å gi min mann en gave til. Trenger også noen grønne planter til stua :)

Heldig du. Jeg blir fort brun når sola kommer frem da, men anene mine kommer fra Hedmark. Ikke på langt nær like eksotisk med andre ord :ler:

Kos deg på Steen & Strøm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
I dag skal jeg hente pakken min fra H&M  :hoppe:

Jeg skal også hente min, etter jobb :hoppe:

Har tatt meg en kikk på vårkolleksjonen, og det frister å bestille en del derfra. Vet du når på senvinteren/våren det kommer i posten?

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagens-rose: God helg til dere alle sammen :dagens-rose: :

Jeg handlet på Steen og strøm

. en Dior gaveeske med Diorshow og diorkiss

. en YSL gaveeske med mascara , eyeliner og sminkefjerne.

.. en øyenskygge fra Channel.

Og tre aromalys fra Åhrlens, med beroligende virkning :Gjesp:

Mannen lanserte i dag tanken på at han ikke trenger en XBOX 360 :hakeslepp: Hva skal jeg kjøpe i julegave til han hjelp meg jenter :ler: Hva kjøper dere til kjæresten/mannen deres?

Jeg rakk ikke å hente pakken min fra H&M i dag, så jeg må gjøre det i morgen. Herlig med lørdag :hoppe:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmelommebok er her. Jeg stod lenge å så på den i butikken i Oslo i dag, Bena mine ville ikke flytte seg, visakortet brant i lomma. Men jeg klarte å gå. Må nok vende tilbake :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var helt super fin ;)

Ønsker meg masse masse penger til jul - og at hvis jeg får masse masse penger, så trenger jeg ikke å bruke de på fornuftige ting som spare til bil, BSU konto, og pensumbøker.. :)

God helg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den LV lommeboken var fin jaaaah.. *sikle*

Men jeg har ikke råd... too bad..

Kjøpte du alle sminkesettene til deg selv? Heldiggrisen.. *misunnelig* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den LV lommeboken var fin jaaaah.. *sikle*

Men jeg har ikke råd... too bad..

Kjøpte du alle sminkesettene til deg selv? Heldiggrisen.. *misunnelig* :sjarmor:

Uff ja jeg kjøpte alle tingene til meg selv :sjenert: Men jeg lar meg så lett rive med når det er fine pakker, og fine produkter :sjenert: Men nå har jeg lovet meg selv å ikke handle mer til meg selv før etter jul, hvertfall ikke noe dyrt.

Lurer på om LV-butikken har januar salg jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose: God helg til dere alle sammen  :dagens-rose:  :

Jeg handlet på Steen og strøm

. en Dior gaveeske med Diorshow og diorkiss

. en YSL gaveeske med mascara , eyeliner og sminkefjerne.

.. en øyemskygge fra Channel.

Jeg tenkte jeg skulle ta en slik runde på januar jeg :sjarmor: Satser på at det er igjen noe til da også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...