Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 24. oktober 2006 Oh! Denne dagboken må jeg legge til på mine innlegg, for her var det mye lekkert :-D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så handlet jeg litt treningstøy på slutten av kvelden Grønn Nike hettegenser Brun og rosa Nike hettegenser "tror jeg skal skjerpe meg litt" :enig_anim: Elller, jeg vet ikke helt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Tror jeg lar LaRedoute salget gå sin gang uten meg. Jeg trenger strengt talt ingenting, og burde spare på pengene mine til Victor og Rolf sine klær kommer i butikken 9/11. Men jeg får se hva som skjer i morgen, har utrolig lyst på denne hviten kåpen. Men jeg trenger den strengt talt ikke. Jeg må tenke på dette til i morgen Endret 24. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) "slettet" Endret 24. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dagens antrekk ble klassisk kontorantrekk : sort dressbukse, v-genser, sorte pumps og en kåpe med hundtannsmønster. Og ja jeg skal shoppe på LaRedoute salget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 25. oktober 2006 Drømme cardigan fra Anthropologie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 #67 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du bestemt deg for det igjen nå, ja? Jeg får ikke opp nettsiden til La Redoute idag... Hm... Så noen knallfine støvletter der igår, laaaange i sort semsket skinn. Men de hadde bare små størrelser igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du bestemt deg for det igjen nå, ja? Jeg får ikke opp nettsiden til La Redoute idag... Hm... Så noen knallfine støvletter der igår, laaaange i sort semsket skinn. Men de hadde bare små størrelser igjen... ← siden kan ikke være nede nå, blir sikkert kaso i kveld. Jeg vingler hele tiden, men salg er salg, og kan jo ikke gå glipp av supersalg. Og jeg har faktisk ingen hvit kåpe fra før, men jeg har 2 røde, 2 sorte. 1 grønn, 1 mørk blå, 2 i hundtannsmønster og en i plommefarge. Pluss et par i tweed. Er klart jeg trenger en i hvit også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 #69 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå er i alle fall siden oppe igjen, og her er støvlettene som jeg har lyst på! Nå har de størrelsen min også! https://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. oktober 2006 #70 Del Skrevet 25. oktober 2006 Drømme cardigan fra Anthropologie. ← Ja, den er råfin! Og rådyr...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 #71 Del Skrevet 25. oktober 2006 Drømme cardigan fra Anthropologie. ← Får beskjed om at den siden der er forbudt... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå er i alle fall siden oppe igjen, og her er støvlettene som jeg har lyst på! Nå har de størrelsen min også! https://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= ← Oi Hvordan gikk det, kjøpte du de, eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 25. oktober 2006 Får beskjed om at den siden der er forbudt... :klø: ← Hmm må være noe med innstillingene på pc-en din ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja, den er råfin! Og rådyr...! ← Jeg leter etter en som ligner, til en lavere pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Da var det mye omtalte LaRedoute salget over for meg. Totalt kaso, trege sider. Men jeg hadde truimfkortet, min manns nye superraske pc. Da jeg forstod at min bærbare bare hang seg, kastet jeg mannen av pc-en mens jeg skrek salg Jeg kjøpte selvsagt den hvite kåpen Ankelboots Endret 25. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 #76 Del Skrevet 25. oktober 2006 Oi Hvordan gikk det, kjøpte du de, eller ikke? ← Sambo sa at det var horestøvletter og at jeg ikke fikk lov å kjøpe dem De var også utsolgt igjen nå... Kjøpte denne boleroen Bolero Og 4 kjempesøte pyjamaser til babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 25. oktober 2006 #77 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjøpte selvsagt den hvite kåpen ← Utrolig fin, tok den bort fra shoppingbagen i siste liten jeg... pengene vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sambo sa at det var horestøvletter og at jeg ikke fikk lov å kjøpe dem De var også utsolgt igjen nå... Kjøpte denne boleroen Bolero Og 4 kjempesøte pyjamaser til babyen ← Kjempe fin bolero Dette med horestøvletter er noe av det festligste jeg har hørt på lenge Utrolig kjappe kommentarer fra din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 25. oktober 2006 Utrolig fin, tok den bort fra shoppingbagen i siste liten jeg... pengene vet du.. ← Det er bra å la fornuften råde noen ganger. Jeg hadde også egentlig tatt en kåpe til i rødt, og en kjole (samme som du kjøpte), men jeg tok de bort. 1500 kr er nok for en kåpe og et par sko Utrolig fine støvletter du kjøpte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #80 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vill ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå