Gå til innhold

BH som knirker!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har to T-shirt-Bher fra Lindex som jeg liker kjempegodt, men etter kort tids bruk og max 10 vasker, så KNIRKER de høyt og tydlig :sur: (stoff mot BH-spile ved armhulen).

Er det noe jeg kan gjøre? Bruke skyllemiddel? Reklamere? Er det andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare kaster de som knirker eller er ubehagelige på annen måte. Klarer ikke ubehagelige bh'er! Vasker mine kun for hånd, siden de med spiler blir ødelagte i maskinvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har dette problemet med noen BH'er, selv om jeg vasker de for hånd. Blir det virkelig ille, kaster jeg bare de. Kjøper nesten kun BH'er på H&M, så de er jo ikke dyre, men kanskje det er derfor de knirker også? dårlig kvalitet? Har hatt denne diskusjonen med venninner og egentlig ikke kommet fram til en årsak, utenom at det er irriterende!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bh'er har jeg også hatt, det var den gangen jeg kjøpte de til 99 kr eller 149 kr på H&m og Lindex...de knirket, ble fort stygge og loete, og mistet både farge og form etter en stund. Så begynte jeg å kjøpe Triump bh'ene, de koster vel en 3-400 kr. Snakk om forandring! Nå vasker jeg de faktisk i maskinen istedenfor håndvask, og de er like fine. Og knirkefrie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også noen knirke-bher, og aner ikke hvordan jeg skal få slutt på knirkingen  ...

*følger spent med i tråden*

Samme her! Har også en som knirker. Blir ikke brukt så mye pga nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd knirking på BH for noen år siden, men etter at jeg gikk over til dyre merker har også knirkingen gitt seg; heldigvis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte selv H&M BHer og de knirka som bare rakkern...

Nå har jeg gått over til andre dyrere merker, og hører ikke et knipp!

Så tror nok disse billigBHene har skylda ja, dårlig kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria
Jeg har to T-shirt-Bher fra Lindex som jeg liker kjempegodt, men etter kort tids bruk og max 10 vasker, så KNIRKER de høyt og tydlig :sur:  (stoff mot BH-spile ved armhulen).

Er det noe jeg kan gjøre? Bruke skyllemiddel? Reklamere? Er det andre som opplever det samme?

tror jeg lagde en tråd om dette for noen mnd siden...

Jeg har også t-shirt bher fra lindex og det var de som knirket noe så sinnsykt på meg før. Nå er det lenge siden jeg har hørt noe knirking, men det er vel pga de har blitt brukt ganske så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror samtlige av mine h&m bh'r knirker... Ganske irriterende, men gidder ikke investere i dyrere når de sitter så fint på ;) Sambo sier at puppene mine knirker når han tar på dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Jeg har løsningen for knirkete bher :)

Tror forresten ikke prisen bestemmer om det knirker eller ikke, men materialer brukt i bhen. Har brukt masse HM-bher der ingen har knirket, og kjøpte nylig en dyrere bh (uten push-up effekt) som knirkey en del.

Det eneste jeg gjorde var å dryppe 3-4 dråper babyolje der hvor spilene slutter under armene og noen dråper der spilene møtes i geitveita :)

Gnidde det godt inn og nå knirker det ikke når jeg beveger meg :)

hilsen Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har løsningen for knirkete bher :)

Tror forresten ikke prisen bestemmer om det knirker eller ikke, men materialer brukt i bhen. Har brukt masse HM-bher der ingen har knirket, og kjøpte nylig en dyrere bh (uten push-up effekt) som knirkey en del.

Det eneste jeg gjorde var å dryppe 3-4 dråper babyolje der hvor spilene slutter under armene og noen dråper der spilene møtes i geitveita :)

Gnidde det godt inn og nå knirker det ikke når jeg beveger meg :)

hilsen Linn

:fnise:

Har forøvrig aldri vært borte i knirkende bh'er og har følgelig ingen råd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at jeg har kastet ut alt H&M undertøy. Jeg har blitt Victoria Secret fan. Deres litt dyrere, t-sjorte serie er genial til hverdags. For en som er avhengig av spiler og polstring, er de så vanvittig mye mer behagelige og holdbare enn H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Har og slutta å kjøpa vanlege bh'ar. Framover kjem eg berre til å kjøpa Thriuph, sjølv om dei kostar mykje. Cubus sine bh er i allefall elendige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...