Gjest Norwegian Blue Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg har en ibux salve liggende. Hva bruker man sånt til da? Har brukt det da jeg forstuet ankelen, men ellers har den bare ligget der. Men den må da ha andre bruksområder? Eller? Jeg tar ibux når jeg har vondt i hodet, men jeg kan jo ikke akkurat smøre hodet inn med salve Så hva bruker DU din ibux salve til? :klø: Endret 27. september 2006 av Norwegian Blue
Gjest Gjest1 Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Akkurat som zooon - hvorfor behandle hele kroppen? Kan brukes på ømme muskler over alt. Jeg hadde en da jeg hadde vondt i ryggen.
zymelin Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg har brukt den mot ømme og stive muskler i nakke/rygg.
Jerle Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Noen sier den er bra å bruke nedentil etter fødsel også - har ikke prøvd selv men.... Har brukt min en gang det var når jeg hadde ekstremt stiv nakke, vet ikke helt om det hjalp, men jeg prøvde det meste.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Takk for svar! Funker den når man er stiv og støl altså? Noen sier den er bra å bruke nedentil etter fødsel også - har ikke prøvd selv men.... I underlivet? Høres skummelt ut å bruke slikt i "åpninger" ("kun til utvortes bruk" står det vel)
Gjest Tweek Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 (endret) Hvis disse salven er smertedempende, kan man da smøre det på før man skal ta brazilian eller når man skal vokse bene o.l? Endret 29. september 2006 av Tweek
Gjest Tweek Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 (endret) Kan man ikke? Endret 29. september 2006 av Tweek
Gjest Tweek Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor kan dere ikke svare på mitt halv useriøse innlegg? For hvis det funker, da vil det jo gjøre mindre vondt?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Ja folkens, svar Tweek! Jeg ble også nysgjerrig nå!
Gjest Tweek Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe, Tror jeg nesten må prøve det, men jeg er så pingle at noen må nok bekrefte at det funker før jeg prøver meg på det
Gjest Fantus Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Hvis disse salven er smertedempende, kan man da smøre det på før man skal ta brazilian eller når man skal vokse bene o.l? ← Neppe, det er en betennelsesdempende og smertestillende krem, ikke en lokalbedøvende krem.
Gjest Tweek Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 å, hmm Ok, hvis man smører på rett etter da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå