Gjest Kokosbolla Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hvilken tannlegekirurg brukte dere? Tannlegen min henviste meg til en slik kirurg, men han tar hele 2500 kroner per tann! Riktignok blir noe refundert av trygden, men dyrt blir det uansett når man må operere ut tre tenner Er det noen av dere som har brukt en rimeligere og dyktig tannlegekirurg i Oslo-området? Setter stor pris på svar, da jeg er en svært fattig student for øyeblikket
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hva, får man refundert noe fra trygdekontoret?
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg opererte også hos en spesialist, og tror han tok ca. samme pris som din (dette var ikke i Oslo heller). Jeg trakk to og opererte to, og innbiler meg at jeg fikk dekket 40%. Husker ikke totalkostnadene, men tror jeg fikk tilbake 2000,- totalt. Tror det står noe om dette hos Trygdeetaten sine nettsider.
Gjest bamsemums Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg fikk operert ut 3 visdomstenner hos en kirurg, spesialist i visdomstenner og oralkirurgi som ligger i hedgehaugsveien 31 i Oslo som heter SpesDent. Frode Øye heter kirurgen, utrolig dyktig, rask men grundig og veldig hyggelig. Det er vondt å fjerne de, men det hjalp å gå til en såpass dyktig en. :smile:
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg betalte omtrent samme pris som deg hos kjevekirurg. Fikk vel tilbake omtrent halvparten.
Gjest Gjesten Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Tok alt på Tannlegehøgskulen i Oslo, tre tenner til saman og fylling av eit lite hol blei rundt 3000,-
NullHull Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Jeg fikk operert ut 3 visdomstenner hos en kirurg, spesialist i visdomstenner og oralkirurgi som ligger i hedgehaugsveien 31 i Oslo som heter SpesDent. Frode Øye heter kirurgen, utrolig dyktig, rask men grundig og veldig hyggelig. Det er vondt å fjerne de, men det hjalp å gå til en såpass dyktig en. :smile: ← Skriver under på denne ! Han har operert ut 3 av mine visdomstenner også, samme mannen. Super-effektiv og hyggelig. Selv synes jeg ikke selve operasjonene var særlig smertefulle, men noe ubehagelig var det jo. Da synes jeg heller "etterdønningene" var noe mindre "trivelige", dessuten synes jeg det tar laaaang tid før sårene/hullene, der tanna satt, lukker seg. Men helt overkommerlige problemer det asså .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå