shatika Skrevet 30. september 2006 #21 Del Skrevet 30. september 2006 Så synd med negativ test da, men som du selv sier så er det fortsatt håp så lenge mensen ikke har dukket opp Håper du får en koselig lørdag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 30. september 2006 #22 Del Skrevet 30. september 2006 Her sitter jeg og har håpet på negativ test i dagesvis, og der sitter du og ønsker sterkt positiv test. Verden er litt absurd. Så lenge tanta holder seg unna, så er det håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 30. september 2006 #23 Del Skrevet 30. september 2006 Krysser fingre og tær for deg! Ha en strålende kveld på sofan, det er jeg sikker på du fortjener! Helge fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 1. oktober 2006 da er det søndag, og fremdeles ikke noe tantebesøk...men heller ingen symptomer, da..hvis jeg legger godviljen til kan jeg sikkert finne noen hvis mensen ikke har kommet i morgen tar jeg en ny test..og om den kommer nå er det ihvertfall den lengste syklusen hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. oktober 2006 #25 Del Skrevet 1. oktober 2006 Oi, dte begynner å bli virkelig spennende her nå! Krysser fingrene for positiv test i morra, og at den hersens tanta holder seg langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 1. oktober 2006 #26 Del Skrevet 1. oktober 2006 her var det spennende ja Håper dette ender med positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk for alle hilsener! Har det siste året skrevet ned antall dager mellom hver syklus: 28,29,27,23,29,28,26,24,26 ..og nå er jeg altså på den 30. dagen...(men negativ billigtest i går)... blir litt , enten kan jeg få en positiv test, eller så kan den hærsens tanta komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. oktober 2006 #28 Del Skrevet 1. oktober 2006 Statistikken taler iallfall til din fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 1. oktober 2006 Statistikken taler iallfall til din fordel ← Takk Kylling, prøver å ikke ha de altfor store forhåpningene som bare vil gi større skuffelse. Er litt sånn at hvis jeg først girer meg opp mot noe, tar det liksom helt av .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. oktober 2006 #30 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kjenner følelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Da begynner en uke med litt blanda følelser. Mensen har ikke kommet, men tok nok en negativ test..skjønner ingenting, jeg. Var innom på pernille sine sider og der er det jo bilder av tester som skal være både positive og negative. Jeg kikka nemmelig på testen jeg tok ca 10 min etter (ja, jeg vet det er for lenge ) og da kunne jeg kanskje med stor godvilje ane deler av en strek...men hvis jeg sammenligner med de på pernille, så er jeg usikker på om det er en sånn "kemisk reaksjon" farge på den.. Hvis ikke tanta har kommet til i morgen heller, kjøper jeg test på apotek i stedet for å bruke de billigtestene.. Verden er rar!! Endret 2. oktober 2006 av Cashew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. oktober 2006 #32 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hm.. Dette hørtes usigelig spennende ut! Kjøp apotektest i morra ja, evt. i dag som du kan ta i ettermiddag. Jeg testet svakt positivt med Clearblue dagen etter IKM (på ettermiddagen), og den skal være veldig pålitelig. Lykke til, og ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 2. oktober 2006 #33 Del Skrevet 2. oktober 2006 God morgen Cashew. Takk for oppmuntring i boka mi. Skal nok gå bra! Håper du "finner" en test som er positiv! Har også hørt at clesr blue skal være veldig sikker. Ønsker deg masse lykke til. Ta testen i kveld da, så jeg får høre før jeg reiser bort... Spennende dette! Stor mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. oktober 2006 #34 Del Skrevet 2. oktober 2006 og kjøp sånne digitale. Så ser du med sikkerhet om du er gravid (lest litt for mye reklame trur jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 2. oktober 2006 var akkurat på do, og sjekket samtidig tappen, synes den var lettere å kjenne nå, og iflg pernille så skal den jo ligge lenger ned når det er rett for mensen... så høyst sansynlig så har jeg nok bare en syklus litt lenger enn de andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. oktober 2006 #36 Del Skrevet 2. oktober 2006 Håper tanta holder sei laaaaangt borte og du får en klinkende positiv test nå jager bort tanta Ha en strålend dag da. Krysser fingrer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. oktober 2006 #37 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den tanta kan bare holde seg langt vekke ja.. Håper det blir positiv test på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. oktober 2006 #38 Del Skrevet 2. oktober 2006 for positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) :kys_2: :kys_2: Takk søte dere!!! dette bør gå veien med sååå mye support fra dere..nesten så jeg får dårlig samvittighet på deres vegne hvis dette ikke går - så engasjerte!!!! var på apoteket og kjøpte test i stad, så dersom hun ikke har kommet til i morgen blir det test. ..var selvfølgelig nødt til å plukke opp testen fra i dag tidlig fra søppla.. dumme dumme meg...har i hele dag gått og tenkt på om jeg så syner i dag tidlig, eller om det virkelig var en liten "skyggestrek" der. Og det var det - men heller ikke noe mer enn en skygge heller altså Har tatt tester før som jeg også har plukket opp fra søppelen men de har det aldri kommet noe strek på i etterkant.. ..så nå uten å ta helt av (noe jeg har en tendens til ) håper jeg selvfølgelig på en sterk(ere) test i morgen. Endret 2. oktober 2006 av Cashew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. oktober 2006 #40 Del Skrevet 2. oktober 2006 ta testen NÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå