Gå til innhold

Cashews forventniger


Cashew

Anbefalte innlegg

Ja, det er vel bare å opprette en prøvedagbok først som sist. Hadde liksom trodd og håpet at jeg bare kunne gå rett til graviditetsdagbok. :sur:

Men nå er jeg i gang. Har ikm disse dager..har syklus på rundt 27-29 dager.

Hvis ikke tanta har kommet på lørdag, tar jeg en test. Er nemmelig drittlei negative tester (som alle andre her inne :ler: )

Endret av Cashew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: inn i et hyggelig nabolag!

Gratulerer med ny prøvedagbok! :)

Håper du ikke blir her så lenge!

Du må bare stå på og holde oss oppdatert.

Lykke til og stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holde meg selv litt opdatert..

Symptomer: ingen! rett og slett.

Prøver å kjenne på livmortappen, men synes den kjennes helt lik ut gjennom hele syklusen.. :klø:

Har vel egentlig ikke hatt så store humørsvingninger som jeg pleier rundt ikm..skal spørre mannen jeg, og må kanskje korrigere dette etterpå. :ler:

tenk om det kunne vært vår tur nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Fremdeles ingen tegn til mensen, eneste er kanskje litt murringer.

Det jeg synes er rart er at utfloden har gitt seg....synes egentlig å huske at det tiltar før tanta kommer :forvirret:.

Kjente igjen på tappen..synes den er kanskje er litt hardere og mindre (trukket seg litt opp???)))) men dette er dog hvis jeg legger godvilja til..

Jaja, nå får jeg jobbe litt.

Ha en fin-fin dag alle sammen! :vinke:

Endret av Cashew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei og nei..tror jeg blir rar.nå synes jeg at jeg har vondt i korsryggen også,men det er sikkert bare fordi jeg har lest et sted at det er et graviditetstegn :sjenert: (pleier aldri ha det ellers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG!!!

Endelig er det fredag - og helg.!!

ikke kommet noe tante ennå, men jeg tror ikke hun er langt unna.

(hvis jeg kan si at jeg kjenner noe forskjell på tappen må det være nå - synes den er mer åpen ??

:klø: )

Pluss at murringene kommer i tak med jevne mellomrom - bare for å holde forhåpningene mine nede.. ;)

Må jobbe!

Ha en fin helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fredag er en bra dag altså. :) Helg, helg og helg.

Hvilken pp er du i?? Hørtes spennende ut dette. Når skal du teste?? :hoppe:

Ha en strålende fredag, og riktig god helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JILJEN: Ja, nå er det ordentlig fredagsfølelse!!

det er en stund siden vi sluttet med prevensjon, men kan vel ikke si at vi har prøvd mer enn de siste 3-4 månedene...

Regner med at hvis ikke det har skjedd noe til i morgen, drister jeg meg til en test..

:klem: til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok og velkommen som prøver :)

Virker spennende dette da, så krysser fingrene for at mensen ikke dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cashew! Velkommen som prøver her på KG. Skal bli moro å følge deg. Og her ser det jo ut som det kan bli riktig spennende allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommet hjem etter en lang dag på farten.

og, tanta har ikke kommet. Dersom hun kommer i morgen er det på dag 29, og det har bare skjedd en gang før i år - ellers har jeg hatt 23-27 dagers sykluser stort sett.

Men på en annnen side - alt der nede kjennes ut som hun er rett rundt hjørne..

kommer tilbake med nærmere info - enten det blir det ene eller andre.

natti-natt!! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Kylling, Shatika og Trollungen!!

Så utrolig søte og engasjerte dere er!!

Ja, jeg har testet i dag tidlig, og den viste negativt...men grunnen til at jeg testet er jo at mensen ikke var kommet, og det har den fremdeles ikke, så da er det jo fremdeles håp. Har selv flere venninner som ikke har testet positivt før flere dager etter ikm..så det går jo ann å håpe. (kan kanskje lure meg selv til å tro at billigtestene ikke viser riktig også :ler::ler:

Denne måneden gjorde vi ihverfall det vi kunne med :humpe: annenhver dag fra mensen var ferdig og til rett før murringen begynte...

Har vært på en liten våt tur til byen i dag. Deretter var det en enda våtere tur med hunden (som hater regn..søte han..) :kyss:

Nå ligger jeg på sofen, og ser bonderomantikk, så er det "skal vi danse" som jeg ikke fikk sett i går. Med gooood samvittighet i dette drittværet!!

Endret av Cashew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...