Gå til innhold

Inngang og utgangsmarsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva dere syntes om å ha samme sang som ingang og utgang? Det er snakk om borgerlig vielse og tir na noir. Vi er veldig glade i den sangen, men siden inngangen blir veldig kort tenkte jeg det kanskje var mulig å ha begynnelsen av sangen som inngang, og slutten som utgang?

Jeg tenkte det kunne være fint med å ha en sang som ramme rundt "verket" liksom, men er litt usikker på om dette bare fungerer i hodet mitt og ikke i praksis. Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig å ha innmarsj i borgelig vielse, da? Trodde ikke det, jeg, etter å ha lest på sidene til Tinghuset.

Skrevet

Vi gifter oss i kirka, og skal ha same inngangs og utgangsmarsj. Syns liksom det blir "ryddigere" jeg. :sjenert: Er det unormalt det, altså? Jaja, der ser dere hvor mye JEG legger merke til marsjer i kirka... :ler:

Skrevet
Er det vanlig å ha innmarsj i borgelig vielse, da? Trodde ikke det, jeg, etter å ha lest på sidene til Tinghuset.

Det finnes jo andre borgerlige vielser enn dem på tinghuset da. heldigvis ;)

Men ok så det er ikke bare jeg som syntes det kan være greit og ryddig med samme sang altså. Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...