Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg lurer litt på hva dere syntes om å ha samme sang som ingang og utgang? Det er snakk om borgerlig vielse og tir na noir. Vi er veldig glade i den sangen, men siden inngangen blir veldig kort tenkte jeg det kanskje var mulig å ha begynnelsen av sangen som inngang, og slutten som utgang? Jeg tenkte det kunne være fint med å ha en sang som ramme rundt "verket" liksom, men er litt usikker på om dette bare fungerer i hodet mitt og ikke i praksis. Hva syntes dere?
Gjest niomi Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Er det vanlig å ha innmarsj i borgelig vielse, da? Trodde ikke det, jeg, etter å ha lest på sidene til Tinghuset.
-Tone- Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Vi gifter oss i kirka, og skal ha same inngangs og utgangsmarsj. Syns liksom det blir "ryddigere" jeg. Er det unormalt det, altså? Jaja, der ser dere hvor mye JEG legger merke til marsjer i kirka...
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Er det vanlig å ha innmarsj i borgelig vielse, da? Trodde ikke det, jeg, etter å ha lest på sidene til Tinghuset. ← Det finnes jo andre borgerlige vielser enn dem på tinghuset da. heldigvis Men ok så det er ikke bare jeg som syntes det kan være greit og ryddig med samme sang altså. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå