LilleBille Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hadde tenkt på Blåfargeverket (men det er stengt for sesongen) eller Hadeland Glassverk .. men kunne tenkt meg litt flere alternativer. Er det noen som har noen gode forslag?
Gjest HB Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 På Soli Brug nord for Sarpsborg er det koselig. Neste utstilling er fra 25. november. Hilsen Lille meg
aline Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 siden jeg også er interessert i denne tråden, så slenger jeg inn ett innlegg jeg, bare så jeg lettere kan følge med.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Hva slags happenings/aktiviteter ser dere etter da?
Gjest Irena Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Galleri Pus - et privat kunstgalleri som ligger i Krokstadelva omtrent en mil utenfor Drammen. Flysamling, Gardermoen - ta med familien.. Se på mer enn 30 fly. Spiralen - Drammen - friluftsmuseum, kafé og en informasjonskiosk + masse skog du kan gå tur i. Holmsbu Billedgalleri - I mai og september bare åpent i helgene, så kanskje ikke så akutuelt nå? Men Holmsbu er veldig koselig sted da.. Gullskogen Gård - tja.. ja.. Det var det jeg kom på nå... vet ikke om det var noe hjelp?
LilleBille Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Alle gode forslag tas imot med takk. Gjerne gallerier/kunstutstillinger. Behøver ikke være barnevennlig.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Før vinteren setter inn kan en tur til Drøbak være fint. Der er det flere små butikker med kunst og flere koselige kafèer.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Hvis dere kan kjøre tre kvarter er Galleri F15 på Jeløya utenfor Moss en fin mulighet. Det er et av de mest anerkjente gallerier i Norge. Det er også fine strender å gå på der. Jeg får litt Danmark-følelse av stedet.
Mona Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Gamlebyen i Fredrikstad? Her er både gamle, koselige, trange gater, vollene, små gallerier, et lite glassblåseri, keramikk, og eget sjokoladeutsalg. (Choco loco.)
Gjest Irena igjen Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 Og Oscarsborg festning ligger ikke langt fra Drøbak. Der er det fint.. i allefall om sommeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå