Gjest Kokosbolla Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Skikkelig dårlig timing av meg. Mensen skulle vært ferdig for et par dager siden, men det er fortsatt litt igjen. Ikke noe rennende eller noe, bare småblodig utflod (litt rødaktig) . Så er saken den at jeg skal på en time på Kvinneklinikken som jeg har ventet lenge på, så det er uaktuelt å avbestille. Burde jeg møte opp med tampong eller la det være? De skal vel hovedsakelig undersøke... ehm.. de ytterste delene av skjeden. Føler meg litt dum som må møte opp sånn, men
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Sett i en tampong og ta den ut når du kommer til gynokologen. Skulle gå bra det. (Gjorde iallfall det hos meg)
Arkana Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Du kan fint ha GU selv om du har mensen, men legen kan ikke ta en celleprøve så hvis du skulle det kan det være greit å utsette timen litt.
Gjest Kokosbolla Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Takk for svar dere! Jeg puttet inn en tampong og tok ut igjen litt før timen begynte, og det var ikke noe problem gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå