Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg har ganske brede hofter og dette plager meg daglig. Går omtrent bare i svarte/mørke bukser som ikke er så stramme, føler meg veldig ukomfortabel i dongeribukser, finner aldri noen som er fine på. Blir nesten misunnelig på alle de stilige dongeribuksene venninnene mine bruker.. Vil jo også bruke slike bukser Andre tror vel bare at jeg har dårlig klessmak. Problemet forverret seg litt etter at jeg fikk barn, som om det ikke var ille nok fra før.. Er fornøyd med overkroppen da. Er forresten 1.75 og har en bmi på ca 22. Noen tips?!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Vel, er det bare flesk, så kan det nok trimmes i form. Men dersom det er beinbygningen som er laga sånn, så må du nok lære deg til å leve med deg selv slik som du er.
Sukkersøta Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Enten er det trimming eller drastiske ting som fettsuging etc. Kan du ikke prøve å fokusere på det du faktisk er fornøyd med. Unngå å studere hoftene dine i speilet med la blikket gå på det du kan fremheve som du liker ved deg selv. Du er jo IKKE overvektig. Slik du er, men store hofter er deg! Kan du godta det? Vi har alle "skavanker" (vil ikke kalle hofter skavank, men skjønner at det er et problem for deg) som vi er veldig obs på selv. Sikker på at du er kjempe fin jeg =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå