Gå til innhold

Får du orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går greit på egen hånd, litt vanskeligere sammen med samboer. Ikke alltid jeg får orgasme, det krever konsentrasjon og tid, men som regel går det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i en alder av noen og tredve aldri fått orgasme, jeg. Hverken med partner, alene eller med noen form for hjelpemidler. Akkurat som Lompa har jeg prøvd alle tenkelige råd, men det går bare ikke. Jeg kjenner at noe bygger seg opp, men rett før toppen blir jeg forferdelig øm og orker ikke å fortsette. Egentlig var det godt å lese startinnlegget og se at jeg ikke er "den eneste i hele verden" som sliter med orgasmen, det er jo lett å få det inntrykket når du omtrent hvor du snur deg får tuta ørene fulle av suuupre oppskrifter på hvordan du kan oppnå multiorgasmer ti ganger daglig så lett som bare det omtrent (noe satt på spissen, ja) ;)

Skrevet

Jeg får det ikke til i begynnelsen, men etter hvert som jeg blir bedre kjent med han så får jeg det til.

Stemte begge deler.

Skrevet

Jeg har enda til gode å oppleve vaginal orgasme, men jeg får orgasme ved stimulering av klitoris både alene og sammen med kjæresten :sjarmor:

Skrevet
Jeg har i en alder av noen og tredve aldri fått orgasme, jeg. Hverken med partner, alene eller med noen form for hjelpemidler. Akkurat som Lompa har jeg prøvd alle tenkelige råd, men det går bare ikke.

Jeg drister meg til å gi deg et råd, selv om du ikke har bedt om det ;) Jeg skrev over her at jeg aldri har fått orgasme med partner og heller ikke ved å bruke fingre på meg selv. Ergo føler jeg og du og jeg kanskje er like "vanskelig." ;)

Har du prøvd et skikkelig massageapparat? Jeg har et fra Phillips, med ulike deler en kan ta av. Går på strøm og bråker noe sykt, men ved å bruke den utenpå trusen så skjer det saker og ting veldig fort. Det er ti ganger mer kraftig vibrasjon enn vanlige vibratorer. Anbefales

Skrevet
Med mye slit og tid og INTENS konsentrasjon klarer jeg det på egenhånd. Men det tar så langt tid og gir så lite at  det er sjelden jeg gidder. Sammen med mannen min (som den eneste noengang) har jeg opplevd det et par ganger. Da hadde vi vært sammen i godt og vel to år. Etter at sønnen vår ble født har det ikke skjedd. Den berømte tissefølelsen har jeg hørt om, aldri merket.

Hmm, har lest alt veldig mange tenker alt for mye på denne orgasmen. Og jo mer man tenker på det og fokuserer på det, jo mindre sjanse er det for at den kommer. Kanskje det er tilfelle for deg?

Og hvis sexen er bra, altså at du får en deeeilig følelse og får noe ut av den. Så er jo det bra :) Kanskje hvis du lar være å tenke på orgamsen en stund, så vil den plutselig dukke opp?

Som mange sier, når du minst aner det ;P

Skrevet

Til dere som ikke får orgasme:

Hvor kjent er dere med deres egen kropp?? Jeg tror at for å klare å få orgamse med partneren er det en forde at man vet SELV hvordan man skal få orgamse. Det blir da enklere å fortelle/vise partnere hvordan man skal få orgamsen..

OG selv om jeg får orgamse, så blir jeg også frustrert å lese om multiorgasmer etc. Føler liksom at den orgamsen jeg får blir sååå liten i forhold til det som er mulig. Så det er ikke bare dere som blir frustert av å lese om dette....

Blir på en måte det samme som å lese kjempe romatiske historier, høre hvor forelsket alle sammen er. Sommerfugler i magen, fyrverkeri når man kysser. Jeg har aldri opplevd det på den måten. Jeg har selvsagt vært nervøs når jeg skal møte en jeg er forelsket i. Men har aldri følt den gode kile følelsen i magen når personen kysser meg eller tar med i hånden. Eller ilinger gjennom kroppen når de kommer borti meg... Såhe jeg kan på en måte kjenne deres frustrasjon...

Gjest Jon Are
Skrevet

som voksenperson er jeg veldig lei meg for at spørsmålet om orgasme dukker opp sammen med ordet elskov!orgasme er en helt og holdent egoistisk øvelse.er det det dere er ute etter?så håper jeg dere er alene.orgasme har overhodet ingen verdens ting å gjøre med elskov.å elske er å hviske,å elske er å berøre,å elske er å kjenne hver en krok av den elskedes legeme.å lese dikt en sommernatt etter at du har trengt inn i din elskedes sjel og eksplodert sammen i en felles tanke.til dere gutter og jenter:ikke fokuser på egoismens høyborg.fokuser på samholdet og det skjøre limet som ekte kjærlighet og elskov gjør med mann og kvinne.

med hilsen fra Jon Are

Skrevet

Jeg stemte begge deler.

Jeg har inntil nylig slitt fælt med å komme sammen med noen. Er jeg alene - men gjerne sammen med vibratoren min, går det så lett som bare det. Men jeg har funnet ut at det er vanskeligere å få det til når jeg ikke er alene. Jeg "øvde" mye på dette sammen med x'n, og jeg kom når han var der, både når jeg gjorde det selv og når han gjorde det for meg. Men jeg kom desverre ikke under samleie. Jeg har ikke vært noe glad i å motta oralsex, og det har heller ikke gitt meg noe, men jeg fikk meg ny kjæreste som elsket å slikke meg. Og etter et par ganger kom jeg, faktisk! Nå eeeelsker jeg å bli slikket og jeg kommer forholdsvis lett. Vi har også fått det til under samleie, men da må han hjelpe veldig mye til. Skulle ønske jeg kom under samleie, blir litt trist når jeg tenker på at jeg ikke "klarer" det. Men, når jeg først har kommet èn gang kan jeg komme 50 ganger til, på løpende bånd! Dèt er jeg glad for. :)

Og til dere som evt skal spørre; JA, jeg kjenner kroppen min, JA jeg er trygg på meg selv, JA jeg er trygg på partneren min.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_guro_*
Skrevet

Får lett orgasme både når jeg onanerer og når jeg har sex med kjæresten :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Hmmm, interessante greier det her. Godt å se at det ikke er så mange som overhodet ikke får det til.

Labomba 83; har prøvd det og. Vibrator funker noen ganger, noen ganger ikke. og alltid bare på egenhånd. Noe som resulterer i en kjip liten fisleorgasme, ikke i nærheten av de jeg engang fikk sammen med mannen. Har vel prøvd det meste, både å bruke alt som er godt for meg både lenge og vel, og å ikke prøve i det hele tatt. Vibrerende egg mot klitten, både med og uten innvendig bruk av vibrator, vibrator inni mens han slikker, penisring med klitorisstimulator ( MED vibrator!) og alltid er resultatet det samme, at jeg er NESTEN der og der stopper det bare. Jeg er glad for deres skyld som får det så lett, men også ganske misunnelig.

Vibratorer kan være luremus iblant, det vet iallfall jeg! Holdt på i 2 timer med meg selv for jeg var akkurat på nippet til å komme, og jeg visste hvor digg det var sist gang. Men jo mer jeg konsentrerte meg, jo mindre godt ble det, og til slutt var klitten overmasturbert, og jeg var vond i 2 dager senere.

Kommer alltid med dusjen og mannfolket da, men ikke det som skal være oppskriften på orgasme (vibrator). For noe svindel.

Skrevet

Syns det bare er svindel hele greia jeg. Det er jo faen meg orgasmetips samme hvor en snur og vender seg, og ingenting funker. Og en ting jeg ikke skjønner er de totalt sprikende rådene; ikke prøv, eller prøv alt du kan for å lære hva som er godt. HVAS skal man egentlig gjøre? SKAL man prøve seg frem, eller skal man gi blaffen? Jeg har forsøkt begge deler med samme resultat, hvilket er null. Så jeg blir dødsirritert hver gang jeg leser en ny "orgasmeoppskrift" som er idiotsikker (hva i helvete skla det bety, er vi idioter vi som ikke får orgasme av de tipsene da?) og garantert skrevet av en eller annen som spruter ut i muliorgasmer av ymse art bare typen tar henne på puppen. :roll::sur:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

jeg siterer magasinet:

Klar, ferdig, gå!

* Skru på vibratoren og la den gli over hele kroppen din.

* Beveg vibratoren ned mellom bena, men vær forsiktig når du nærmer deg klitoris.

* Hvis du syns det blir for følsomt kan du legge et håndkle mellom huden og vibratoren.

* Husk å fantasere! Det er lov til å fantasere om alt, lev deg inn i dine egne erotiske drømmer og la det stå til.

* Endre hastighet og bevegelsen til du finner noe du syns fungerer. Hvis du merker at du nærmer deg orgasme kan du ta en pause, på den måten blir orgasmen enda sterkere!

Jeg vet ikke om det med pausen funker her, jeg. For da blir jo orgasmen neddøyvet og jeg må begynne helt på nytt igjen.

Tror jeg skal slutte å jakte på klittorgasmen, jeg finner den aldri igjen alene. Liker ikke styre noe selv heller, tror det har mye med det å gjøre bli-dominert-behovet. Fysj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...